۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 719587

 باشگاه پرسپولیس درتلاش است تا بازیکنانی که با این تیم قرارداد ندارند را دست‌کم با خود به لیگ قهرمانان آسیا ببرد اما تاکنون تلاش مسئولان این باشگاه به نتیجه‌ای نرسیده است.

می‌روم پرتغال

حمیدرضا عرب/

 باشگاه پرسپولیس درتلاش است تا بازیکنانی که با این تیم قرارداد ندارند را دست‌کم با خود به لیگ قهرمانان آسیا ببرد اما تاکنون تلاش مسئولان این باشگاه به نتیجه‌ای نرسیده است. در همین راستا، شایعاتی درباره بازگشت علی علیپور شنیده می‌شد اما این بازیکن قصد ندارد پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند و به دنبال جدایی است. شاید اگر مسائل مربوط به کرونا به وجود نمی‌آمد این بازیکن می‌توانست درفضای آرام‌تری پرسپولیس را ترک کند اما عقب افتادن لیگ قهرمانان آسیا سبب شده تا این بازیکنان که با پیشنهاد خارجی مواجه‌اند در شرایطی اقدام به جدایی کنند که تیمشان عمیقاً در شرایط حادی قرار دارد.

* نمی‌توانم برگردم

علی علیپور که این روزها بیشتر سیاست سکوت در پیش گرفته جدایی خود و پیوستن به تیمی از پرتغال را تأیید کرده است. او درباره شایعه بازگشت می‌گوید: «من نمی‌توانم به پرسپولیس برگردم چون با این تیم قرارداد ندارم و از طرفی عازم پرتغال هستم و می‌خواهم فوتبالم را در این کشور ادامه دهم. برای باشگاه و هواداران احترام بسیار زیادی قائلم و درتمام سال‌هایی که برای پرسپولیس بازی کردم کوشیدم بهترین عملکرد را داشته باشم و الان حق دارم برای آینده‌ام تصمیم بگیرم. در شرایطی هستم که اگر با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود دیگر نمی‌توانم به پیشنهادهای خارجی پاسخ مثبت دهم و این موقعیت را از دست می‌دهم».

*

به این ترتیب باید جدایی علیپور را از ترکیب سرخ‌ها قطعی دانست. این درحالی است که مهدی ترابی راهی قطر شده است. البته وحید امیری همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد و قصد دارد در این تیم بماند. شاید این باشگاه در قیاس با استقلال مشکلات کمتری داشته باشد چون به دلیل باز بودن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ‌ها آن‌ها قادرند بازیکنان جدید را با خود به این عرصه ببرند اما استقلالی‌ها قادر نیستند بازیکنان جدید را به لیگ قهرمانان آسیا ببرند به این دلیل که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته است. شاید اگر مدیران باشگاه استقلال در سال‌های گذشته بهتر عمل می‌کردند این باشگاه می‌توانست بازیکنان جدید را مانند باشگاه رقیبش با خود به لیگ قهرمانان آسیا ببرد اما اهمال‌های مدیریتی در سال‌های اخیر عمیقاً به استقلال لطمه وارد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.