اپل رویداد راه اندازی گجت‌های خود را در ۱۵ سپتامبر را برنامه ریزی می‌کند، انتظار می‌رود سری‌های iPhone ۱۲ ، Apple Watch ۶ و موارد دیگر معرفی شوند.

در مراسم ۱۵ سپتامبر اپل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟!

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اپل معمولاً آیفون‌های پرچمدار خود را در ماه سپتامبر روانه بازار می‌کند، اگرچه فروش آیفون ۱۲ امسال به دلیل وجود ویروس کرونا به تعویق افتاد اما غول مستقر در کوپرتینو اکنون دعوت نامه‌های رسانه‌ای را برای اعلام یک رویداد در ۱۵ سپتامبر(25 شهریور) ارسال کرده است. این رویداد آینده تحت عنوان "Time Flies" است و همچنین به معرفی Apple Watch اشاره دارد.

اپل اعلام نکرده است که کدام محصولات را در رویداد خود به بازار عرضه خواهد کرد، ساعت ۱۰ صبح PDT (ساعت ۱۰.۳۰ بعدازظهر IST) به صورت مستقیم در وب سایت رسمی شرکت و برخی شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد. با رویداد ‘Time Flies’ ، اپل اطمینان حاصل می‌کند که چرخه راه اندازی سالانه سپتامبر خود را حفظ می‌کند.



اپل رویداد معرفی ۱۵ سپتامبر را برنامه ریزی می‌کند، چه انتظاری می‌توان داشت:

رویداد راه اندازی سالانه اپل در ماه سپتامبر بر روی iPhone ، iPad و Apple Watch متمرکز است، با این حال ، امسال ممکن است فقط سری Apple Watch و iPad های جدید را معرفی کند. طبق شایعات ، انتظار می‌رود این برند مستقر در کوپرتینو دو مدل در سری های آینده Watch خود را معرفی کند. Watch Series ۶ جانشین Watch Series ۵ سال گذشته خواهد بود و دارای ویژگی‌های جدید سلامتی مانند مانیتور اکسیژن ، ردیابی خواب و نوار قلب است. گزارش شده است که در کنار Watch Series ۶ آینده ، اپل نسخه ارزان قیمت مدل های قدیمی سری ۳ را اعلام خواهد کرد و این گزینه ارزان قیمت، اپل واچ را به مشتریان ارائه می‌دهد.

انتظار می رود که iPad Air جدید دومین محصولی باشد که در کنار Apple Watch Series در رویداد آینده "Time Flies" به نمایش در می‌آید. با این حال، اطلاعات زیادی در مورد مدل آینده در دست نیست.

آیفون ۱۲ مورد انتظار اپل همراه با چند محصول دیگر برای اولین بار در ماه اکتبر معرفی می شود، این برند حتی ممکن است در رویداد s Time Flies ’در مورد پرچمداران آینده خود اعلامیه کند. انتظار می‌رود سری آیفون ۱۲ با مجموعه‌ای متشکل از چهار مدل ، بزرگترین مدل برای اپل باشد. گزارش شده است که سری آیفون ۱۲ از صفحه نمایش OLED و پشتیبانی از شبکه های ۵G برخوردار است.

فقط چند روز به رویداد Apple Time Flies در ۱۵ سپتامبر مانده که در آن جزئیات بیشتری را خواهیم آموخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.