تبلت جدید هوآوی MatePad T۸ با باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی راه اندازی شد.

تبلت "MatePad T۸" هوآوی عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هوآوی در ماه می سال ۲۰۲۰ در کنار گوشی‌های هوشمند Huawei Y۵p و Y۶p یک تبلت مقرون به صرفه به نام MatePad T۸ راه اندازی کرده بود. سپس این مارک تجاری با راه اندازی یک تبلت ، راه اندازی این تبلت را در ماه ژوئیه در هند آغاز کرد که در هنگام معرفی نام این تبلت مشخص شد. Huawei MatePad T۸ اکنون سرانجام از هند راه اندازی شده است.

هوآوی جدیدترین تبلت خود را به عنوان ابزاری آموزشی برای بچه‌ها عرضه می‌کند. این تبلت جدید همراه با پردازنده هشت هسته‌ای، بدنه فلزی، دوام طولانی باتری و اندروید ۱۰ است. هوآوی MatePad T۸ را در دو مدل Wi-Fi و LTE روانه بازار کرده است که از ۸ سپتامبر در هند دارد به فروش می‌رسد.

مشخصات و ویژگی‌های هوآوی MatePad T۸

تبلت Huawei MatePad T۸ به یک نمایشگر LCD ۸ اینچی با وضوح ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده است. این نمایشگر از نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۰ درصد و حاشیه‌های ضخیم برخوردار است. قدرت این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای MediaTek MTK MT۸۷۶۸ با پشتیبانی GPU IMG GE۸۳۲۰ تأمین می‌شود و هوآوی این تبلت را با تنظیمات ۲ گیگابایت رم + ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد.

با هوآوی MatePad T۸ که به دوربین‌ها بیاییم با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی در جلو رو به رو می شویم و برنامه‌های دوربینی ویژگی‌هایی مانند پانوراما ، HDR ، حالت زیبایی، عکاسی با زمان، عکاسی با کنترل صدا و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.



هوآوی دستگاه Huawei MatePad T۸ EMUI ۱۰.۰.۱ را بر اساس اندروید ۱۰ عرضه می‌کند و با باتری ۵،۱۰۰mAh با شارژ ۱۰W تغذیه می‌شود. هوآوی ادعا می‌کند که با یک بار شارژ کامل، باتری می‌تواند تا ۱۲ ساعت پخش فیلم و مرور صفحات وب و حداکثر ۷۵ ساعت پخش صدا را ارائه دهد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به باز کردن قفل صورت، کنترل والدین و ویژگی محافظت از چشم اشاره کرد.

قیمت تبلت Huawei MatePad T۸

هوآوی مدل‌های Wi-Fi و LTE MediaPad T۸ را به ترتیب ۹۹۹۹ روپیه و ۱۰۹۹۹ روپیه قیمت گذاری کرده است. با این وجود به عنوان بخشی از پیشنهاد پیش خرید، مدل LTE با قیمت ۹۹۹۹ روپیه تا ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.