سرمربی تیم بدمینتون بانوان شهید فخار مشهد گفت: تصمیم به برگزاری هفته به هفته این بازی ها توسط فدراسیون قابل احترام است ولی هزینه‌های رفت و آمد به شهرهای دور و اقامت در آنجا دو برابر شده و شرایط سختی را برای تیم ها رقم زده است.

تیم بدمینتون بانوان مشهد در گام نخست شکست خورد

به گزارش قدس آنلاین، نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز برگزار شد و تیم شهید فخار مشهد در سالن سجاد این شهر به مصاف شهرداری شاهرود رفت و نتیجه را چهار بر یک به رقیب خود واگذار کرد.

سرمربی تیم بدمینتون بانوان شهید فخار مشهد در خصوص این بازی اظهار کرد: مسابقات از سطح فنی خیلی بالایی برخوردار است و اکثر تیم‌ها بخاطر داشتن اسپانسر بازیکنان ملی جذب کردند به عنوان مثال همین تیم شاهرود دو بازیکن ملی پوش در اختیار داشت ولی تیم شهید فخار مشهد با ترکیبی کاملاً بومی در لیگ حضور دارد.

لیلا اقبال با بیان اینکه هدف این تیم حضور در لیگ برتر و کسب تجربه است نه کسب سکو خاطر نشان کرد: متاسفانه باتوجه به شرایط سختی که به واسطه کرونا به وجود آمد خیلی از سالن‌ها تعطیل بودند اما بازی‌ها از سطح بالایی برخوردار است اما امیدوارم در ادامه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در رابطه با داوری تصریح کرد: داوری از سطح خیلی بالایی برخوردار است خوشبختانه باتوجه به داوران فعالی که در خراسان رضوی وجود دارد در فدراسیون در جایگاه خوبی قرار داریم در همین بازی‌ها شش داور مشهدی حضور دارند.

سرمربی تیم بدمینتون بانوان شهید فخار مشهد یادآور شد: متاسفانه امسال برخلاف سال‌های گذشته که مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شد فدراسیون تصمیم گرفت هفته به هفته برگزار شود، این تصمیم فدراسیون قابل احترام است ولی هزینه‌های رفت و آمد به شهرهای دور و اقامت در آنجا دو برابر شده و شرایط سختی را رقم زده است.

اقبال عنوان کرد: همیشه ورزش بانوان بخاطر عدم پخش بازی‌ها در صدا و سیما و عدم پوشش رسانه‌ای مناسب درخصوص جذب اسپانسر لطمه دیده‌اند امیدوارم نگاه به ورزش بانوان مهربانانه شود.

سرمربی تیم شهرداری شاهرود نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: سطح بازی‌ها بسیار بالا بود و داوران بسیار مسلط و باسابقه بودند.

خدیجه جلالی هدف از حضور این تیم در لیگ برتر را کسب عنوان قهرمانی بیان کرد و افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که کرونا برای همه به وجود آورده و تعطیلی باشگاه‌ها قطعا تمرینات به صورت مستمر و مثل روال گذشته نبود و بازیکنان آمادگی سابق را نداشتند و زمان تمرین برای شروع بازی‌های لیگ خیلی کم بود و فشار مضاعفی روی بازیکنان و مربیان وجود دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.