به روزرسانی اندروید ۱۱ برای گوشی‌های منتخب OnePlus ، Xiaomi ، OPPO و Realme موجود شد.

اندروید ۱۱ برای برخی دستگاه‌ها منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گوگل پس از چندین ماه آزمایش بتا رسماً اندروید ۱۱ را معرفی کرد. این محصول به عنوان جانشین اندروید ۱۰ وارد بازار شد که سال گذشته معرفی شد و به روزرسانی سیستم عامل اندروید ۱۱ اکنون برای گوشی‌های هوشمند با نام تجاری Pixel مانند Pixel ۲ ، Pixel ۳ ، Pixel ۳ XL ، Pixel ۴ و Pixel ۴a در دسترس است.

چند گوشی هوشمند دیگر از برندهایی مانند OnePlus Xiaomi ، POCO ، OPPO و Realme به زودی به روزرسانی سیستم عامل اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند، ارتقای سیستم عامل اندروید ۱۱ که به تازگی اعلام شده است ، یک تجربه چند وظیفه ای پیشرفته را ارائه می‌دهد و کنترل بهتری بر حریم خصوصی و بهبود اعلان ها را فراهم می‌کند.

گوشی های واجد شرایط برای به روزرسانی Android ۱۱

کاربران وان پلاس ۸ و وان پلاس پرو از امروز می توانند از طریق به روزرسانی بتا باز به اکسیژن ۱۱ مبتنی بر اندروید ۱۱ ارتقا یابند، سری OPPO Find X۲ نیز از امروز واجد شرایط نسخه بتا ColorOS ۱۱ مبتنی بر Android ۱۱ است و Realme همچنین تأیید کرده است که نسخه پیش نمایش Android ۱۱ اکنون برای دارندگان Realme X۵۰ Pro ۵G در دسترس است.

شرکت OPPO به روزرسانی بتا را برای ۲،۰۰۰ کاربر منتشر می کند ، در حالی که Realme نسخه به روزرسانی نسخه پیش نمایش را فقط برای ۱۰۰ کاربر ارائه می دهد. در چین ، به روزرسانی اندروید ۱۱ اکنون برای OPPO Ace۲ و Realme X۵۰ Pro Player Edition در دسترس است. رام جهانی بتا پایدار Mi Pilot MIUI MIUI ۱۲ مبتنی بر اندروید ۱۱ برای کاربران Xiaomi Mi ۱۰ ، Mi ۱۰ Pro و POCO F۲ Pro در دسترس خواهد بود ک دارندگان این گوشی‌ها می‌توانند شماره IMEI خود را تا امروز در وب سایت جامعه Mi Global ثبت کنند.



ویژگی های برتر اندروید ۱۱

اندروید ۱۱ چندین ویژگی جدید را نیز در اختیار شما قرار می دهد، با هشدارهای دریافت شده از برنامه های مختلف پیام رسانی ، در یک بخش واحد در سایه اعلان کشویی ، سامان دهی اعلان ها بهبود یافته اند. این از مخلوط شدن اعلان ها با سایر اعلان هایی که در طول روز می رسند جلوگیری می کند ک همچنین به کاربران امکان می دهد مکالمات را در اولویت قرار دهند.

ویژگی‌های جدید حباب مانند شبکه‌های اجتماعی امکان پاسخگویی راحت به پیام ها را هنگام استفاده از برنامه های دیگر فراهم می کند، اندروید ۱۱ همچنین برنامه ضبط کننده صفحه نمایش بومی خود را به همراه دارد که از طریق کاشی های تنظیمات سریع قابل دسترسی است.

اگر کاربری از پخش کننده موسیقی استفاده می‌کند، اکنون به جای اینکه در بالای کشوی اعلان ظاهر شود، در بخش تنظیمات سریع در Android نشان داده می‌شود، Google اکنون بخش جدیدی در Android ۱۱ برای مدیریت دستگاه های هوشمند خانگی بدون افتتاح برنامه ارائه می دهد و با فشار دادن و نگه داشتن دکمه روشن/خاموش می‌توان به این مورد دسترسی پیدا کرد.

در Android ۱۱ ، جدا از گزینه های مجوز برنامه موجود ، گزینه جدیدی برای ارائه مجوزها فقط برای یک برنامه وجود دارد که از سوءاستفاده برنامه‌های متقلب از داده‌ها و دسترسی به مکان جلوگیری می‌کند، با کشیدن انگشت به بالا و نگه داشتن برای دسترسی به گزینه های گرفتن عکس از صفحه و ویرایش و افزودن متن به آن، می‌توانید به نمای کارت برنامه دسترسی پیدا کنید. این ویژگی فقط برای دستگاه های Pixel موجود است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.