۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 719725

باشگاه شهرخودرو با پرداخت بدهی پانادیچ، پنجره نقل و انتقالاتش را باز کرد تا بتواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند.

پنجره شهرخودرو باز شد

به گزارش قدس آنلاین، با ایمیلی که امروز از طرف فیفا برای شهرخودرو ارسال شده، این باشگاه خراسانی یک خبر خوش برای هواداران پرشور خود دارد. پنجره نقل و انتقالات شهرخودرو اکنون رسما گشوده شده تا بازیکنان تازه‌وارد این باشگاه دیگر هیچ مشکلی برای حضور در ترکیب تیمشان در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران نداشته باشند.

بر اساس خبر اعلام‌شده از سوی این باشگاه، از آنجا که با پیگیری‌های حمیداوی، پرداخت مطالبه یک میلیارد و دویست میلیون تومانی ایگور پانادیچ ۴۸ساعت قبل از پایان مهلت تعیین‌شده برای لیست آسیایی لیگ قهرمانان ACL صورت گرفته و مستندا نیز به کمیته تعیین وضعیت فیفا ارسال شده، مالک باشگاه شهرخودرو دنبال حل مشکل حضور بازیکنان جدید این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا است.

حمیداوی که اکنون هم راه این تیم در قطر به سر می‌برد در تلاش است تا با راهکاری قانونی AFC را مجاب به پذیرش بازیکنان جدید تیمش کرده ‌و مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو بتواند از بازیکنان تازه‌وارد خود در لیگ قهرمانان آسیا نیز استفاده کند.

مدیران باشگاه شهرخودرو امیدوارند تا به محض حل مشکل، بازیکنان جامانده از کاروان شهرخودرو بتوانند راهی دوحه شده و به اردوی شهرخودرویی‌ها اضافه شوند.

مشکل خروج فرشاد فرجی و علی نبی‌زاده هم که بدلیل عدم صدور مجوز نظام وظیفه امروز موفق به همراهی کاروان شهرخودرو نشدند نیز حل شده و فردا عازم دوحه خواهند شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.