نتایج یک نظرسنجی نشان داد نیمی از مردم آمریکا معتقدند گزارش رسانه‌ها از توهین رئیس‌جمهور این کشور به سربازان آمریکایی صحت دارد.

نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند ماجرای توهین ترامپ به نظامیان این کشور صحت دارد

به گزارش قدس آنلاین، نیمی از مردم آمریکا معتقدند گزارش رسانه‌ها از توهین «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به سربازان این کشور صحت دارد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، نتایج نظرسنجی مشترک این پایگاه خبری و موسسه «ایپسوس» نشان می‌دهد که ۵۰ درصد از افراد بالغ آمریکایی معتقدند این ماجرا قابل استناد است.

در مقابل ۳۷ درصد از مردم آمریکا می‌گویند این اخبار صحت ندارند و ۱۳ درصد باقی نیز از اعتبار این گزارش‌ها مطمئن نیستند.

نشریه «آتلانتیک» اخیراً گزارش کرده که رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۸، قبل از بازدید از آرامگاهی در فرانسه که محل دفن نظامیان کشته شده آمریکایی در جریان جنگ جهانی اول است این نظامیان را «آدم‌های بازنده» خواند.

طبق نتایج نظرسنجی جدید رویترز-ایپسوس، همچنان ۵۸ درصد از جمهوری‌خواهان یا شهروندان مستقل متمایل به جمهوری‌خواهان، علی‌رغم توهین‌های ترامپ به سربازان، در انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا به او رأی خواهند داد.

همچنین ۱۸ درصد از این شرکت کنندگان می‌گویند در حال حاضر احتمال رأی دادن آن‌ها به ترامپ افزایش داشته و ۱۴ درصد می‌گویند احتمال رأی دادن آن‌ها به او کمتر شده است. ۱۰ درصد از این افراد نیز هنوز از این بابت مطمئن نیستند.

از سوی دیگر این نظرسنجی نشان داد همچنان ۸۵ درصد از جمهوری‌خواهان حامی ترامپ هستند که نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.