مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استخدام نیروی جدید در مراکز درمانی کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب سه گونه پیمانی، شرکتی و قرارداد ۸۹ روزه ادامه دارد.

ادامه به کارگیری نیروهای جدید در بیمارستان‌های ویژه کرونا در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله ریحانی یساولی مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دوران شیوع کرونا ۷۱۴ نیروی جدید در بخش‌های درمانی، خدماتی و پشتیبانی این دانشگاه استخدام شده‌اند و این روند تداوم دارد.

او افزود: این نیروهای جدید در قالب پزشک، پرستار و سایر کادر درمانی و پشتیبانی در چهار بیمارستان امام رضا (ع)، شریعتی، قائم (عج) و شهید هاشمی‌نژاد مشهد جذب شده اند.

مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: نیروهای به کارگرفته شده شامل ۳۴۰ نیروی پیمانی، ۲۶۶ نیروی شرکتی و ۱۰۸ نیروی قراردادی ۸۹ روزه است.

ریحانی بیان کرد: بیشتر نیروهای جدید با توجه به نیاز مبرم بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در این مرکز درمانی به‌کارگیری شدند و بقیه نیروها به ترتیب در بیمارستان‌های شریعتی، قائم (عج) و شهید هاشمی‌نژاد تقسیم شده‌اند.

او تصریح کرد: طرح به‌کارگیری نیروهای ۸۹ روزه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنان در حال اجراست و این روند حداقل تا پایان مهر ماه ادامه خواهد یافت.

مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: داوطلبان علاقه‌مند به همکاری در این طرح می‌توانند برای ثبت‌نام در سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدام کنند.

ریحانی به روند جذب ۱۶۰ نیروی پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اشاره و اظهار کرد: این نیروها از محل ذخیره‌های آزمون پیمانی پارسال جذب خواهند شد و به خاطر شرایط کرونایی و همچنین تسریع در امر جذب نیرو آزمون برگزار نمی‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تارا ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    1 0
    سلام ادرس سایت رو میدین برای ثبت نام طرح ۸۹ روزه؟
  • محمد نهرکارون ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    با سلام از ۱۳۹۹/۱/۹به صورت داوطلب مشغول به کار شدم در بخش کرونا تا به الان شاغل بیمارستان طالقانی ابادان هستم و اگر بزارید برگردم مشهد و شروع به کار کنم مدرک کمک پرستاری دارم فعالیت فروشی هم به صورت مداوم ۱۵سال در مشهد داشتم با تشکر فراوان