گوشی هوشمند Motorola Razr ۵G با دوربین اصلی Snapdragon ۷۶۵G ، ۴۸MP راه اندازی شد.

گوشی هوشمند Motorola Razr ۵G معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گوشی هوشمند جدید Motorola Razr ۵G به عنوان نسخه ۵G دستگاه Motorola Razr که نوامبر گذشته معرفی شده بود، رسمی شد. یکی از مهمترین مشکلات مدل سال گذشته این بود که از چیپست منسوخ شده‌ای بهره می‌برد و Razr ۵G نه تنها با طراحی جدید ارائه می‌شود بلکه از مشخصات بهتری نیز برخوردار است.

دستگاه Motorola Razr ۵G با دوربین های پیشرفته ، نمایشگر بیرونی بزرگتر و باتری بزرگتر ارائه می شود. این دستگاه اکنون در سه گزینه رنگی ارائه می‌شود و این شرکت متعلق به لنوو هنوز در دسترس بودن Razr ۵G در خاورمیانه را تأیید نکرده است. با توجه به اینکه مدل قبلی آن در آسیا و خاورمیانه در دسترس کامل قرار گرفت ، Razr ۵G نیز می‌تواند در آینده، راه خود را در بیشتر کشورهای این قاره کهن باز کند.



مشخصات و ویژگی‌های Motorola Razr ۵G

گوشی هوشمند Motorola Razr ۵G از صفحه نمایش ۶.۲ اینچی P-OLED بهره می‌برد که رزولوشن ۸۷۶ x ۲،۱۴۲ پیکسل ، تراکم پیکسل ۳۷۳ پیکسل در ثانیه و نسبت ابعاد ۲۱: ۹ را تولید می‌کند. در قسمت بیرونی ، یک صفحه نمایش OLED وجود دارد که اندازه آن ۲.۷ اینچ است و این رزولوشن ۸۰۰ × ۶۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۷۰ پیکسلی را تولید می‌کند.

در مقایسه با مدل قبلی خود ، صفحه بیرونی Motorola Razr ۵G از برنامه های بیشتری مانند دوربین ، پیام ، ماشین حساب ، YouTube ، Google Home ، Google News و Google Keep پشتیبانی می‌کند، همچنین کاربران می‌توانند برنامه‌های دیگری را برای صفحه دوم انتخاب کنند که اکنون از پیمایش مبتنی بر اشاره پشتیبانی می‌کند و Razr ۵G از سیستم عامل اندروید ۱۰ استفاده می‌کند.



گوشی هوشمند Motorola Razr ۵G شکاف گسترده ای را بر روی صفحه نمایش که یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۲ را در خود جای داده ، حفظ کرده است. در پنل پشتی یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۷ ، فوکوس خودکار لیزر ، OIS و فلاش LED قرار دارد.

اسنپدراگون ۷۶۵G که بسیاری از گوشی‌های میان رده ۵G را که اخیراً عرضه شده‌اند، تأمین می‌کند؛ نیروی محرکه Razr ۵G است. این دستگاه ۸ گیگابایت RAM LPDDR۴x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS ۲.۱ دارد و پشتیبانی از ذخیره سازی خارجی در Razr ۵G وجود ندارد.

یکی دیگر از پیشرفت‌های موتورولا Razr ۵G گنجاندن باتری بزرگتر ۲۸۰۰ میلی آمپری است، با این وجود پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات همچنان ادامه دارد. از نظر اتصال ، Razr ۵G دارای ویژگی هایی مانند، یک اسلات نانو سیم کارت ، پشتیبانی از e-SIM ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac ، بلوتوث ۵.۱ ، NFC ، GPS و USB Type-C است. این گوشی هوشمند فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی متری است ک یک آرم لوگوی موتورولا را که در آن تعبیه شده است، می‌توان در پنل پشتی دستگاه مشاهده کرد.



قیمت و در دسترس بودن موتورولا Razr ۵G

گوشی هوشمند Motorola Razr ۵G در ایالات متحده ۱۳۹۹ دلار (۱۰۲،۶۹۰ روپیه) قیمت دارد و در رنگ‌های Polished Graphite ، Liquid Mercury و Blush Gold عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین در چین عرضه می‌شود و تا پاییز بازارهای اروپا را انتخاب می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.