فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک تن و ۸۰۰ کیلو و ۷۵۱ گرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است، گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۶۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک تن و ۷۶۵ کیلو و ۴۱۱ گرم تریاک کشف و ضبط شده است، اظهار داشت: این مقدار کشفیات نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۳۵ کیلو و ۳۴۰ گرم مواد مخدر صنعتی نیز کشف و ضبط شده است، افزود: این رقم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶۲ درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه در این مدت ۵۷۱ نفر قاچاقچی و خرده فروش نیز دستگیر شده اند، تصریح کرد: تعداد ۶۲۵ نفر معتاد نیز در طول این مدت دستگیر و اقدامات قانونی در این رابطه انجام شده است.

سردار مظاهری با بیان اینکه در طول این مدت در مجموع یک هزار و ۱۹۶ نفر دستگیر شده اند، یاد آور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۶۴ مورد طرح مبارزه با مواد مخدر نیز در سطح استان اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای ۱۶۰ مورد طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۱۴۴ طرح کنترل محورهای مواصلاتی، ۵۸ مورد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۵۵ مورد طرح مدارس، ۱۳۶ مورد طرح تشدید برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و ۳۸ مورد طرح کنترل مجرمین حرفه ای، از جمله طرح های اجرا شده در طول این مدت در سطح استان بوده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه در طول سال جاری تعداد ۲۳ عملیات مشترک برون استانی با ۱۵درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل اجرا شده است، گفت: تعداد ۲۷ مورد عملیات درون استانی نیز با ۵۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه قبل نیز اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۳۷ دستگاه خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شده است، افزود: این تعداد نیز در مقایسه با سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

سردار مظاهری گفت: در طول سال جاری تعداد ۱۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.