همدان - استاندار همدان گفت: روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان همدان کاهشی اما شکننده است و همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان همدان کاهشی است

به گزارش قدس آنلاین ، سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه در ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه مردم همدان و ائمه جمعه با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و تبلیغات اسلامی تلاش‌های ارزنده‌ای در هفته اول ماه محرم در برگزاری مراسم عزاداری انجام دادند، گفت: تلاش‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان همدان در فراهم کردن شرایط برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های استان قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت مردم با رعایت پروتکل‌ها و نکات بهداشتی قابل تحقق است، گفت: روند آموزش و پرورش با قدرت و رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت دانش‌آموزان در استان همدان ادامه خواهد داشت.

استاندار همدان با یادآوری اینکه آموزش در استان همدان به سه طریق حضوری، آموزش مجازی (صدا و سیما) و شبکه‌های آموزشی تداوم خواهد داشت، گفت: خانواده‌های دانش آموزان از فرصتی که آموزش و پرورش برای فرزندان آنها در نظر گرفته استفاده کنند.

شاهرخی در ادامه با بیان اینکه روند ابتلاء به کرونا در استان همدان کاهشی است اما اگر مردم پروتکل‌ها و نکات بهداشتی را رعایت نکنند، این روند شکننده خواهد بود، گفت: بازرسی‌ها در نقاط پر تردد شهرهای استان و مناطق گردشگری استان همدان باید بیشتر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.