مدیر عامل موسسه پشتیبانی سهام پدیده شاندیز گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار سهامدار گشان در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند.

۱۵ هزار سهامدار گشان در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، حمید روح بخش افزود: طی مکاتبات اخیری که با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درخصوص بررسی آخرین وضعیت ۳۲ هزار سهامدار گشان که هنوز سهام به آنها تخصیص نیافته، انجام شده است موارد متعددی شناسایی و اعلام شد.

وی ادامه داد: در وهله اول مشاهده شد که بیش از ۱۵ هزار کد معاملاتی تاکنون اقدامی برای ثبت نام در سجام انجام نداده‌اند که بدینوسیله از آنان درخواست می‌شود برای تخصیص سهام فرآیند ثبت نام در سجام را با مراجعه به سایت sejam.ir در اسرع وقت انجام دهند.

مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام با بیان اینکه در مرحله بعد مشاهده شد بیش از پنج هزار کد معاملاتی اقدامات اولیه برای ثبت نام در سجام را انجام داده‌اند، گفت: این افراد مراحل را تا نهایی شدن این فرآیند طی نکرده و در مراحل مختلف متوقف شده‌اند که نیاز به پیگیری از سامانه سجام دارد.

وی افزود: از این افراد نیز در خواست می‌شود به سامانه سجام مراجعه کرده و از نوع نقص مطلع شده و برای رفع آن اقدام کنند.

روح بخش ادامه داد: در این لیست در حدود ۱۲ هزار کد معاملاتی مراحل سجامی شدن را به صورت کامل طی کرده‌اند که طی مکاتبه اخیر، میزان مالکیت هریک به شرکت سپرده گذاری اعلام شد و امیدواریم تا پایان شهریور ماه سهام به کد معاملاتی این سهامداران تخصیص یابد.

چهار سال پیش و قبل از تحولات راهگشای اخیر، فعالیت شرکت پدیده شاندیز که ۱۳۰ هزار سهامدار دارد در پی مطرح شدن تخلفات گسترده در "فروش سهام، تغییر غیرمجاز کاربری زمین‌های کشاورزی، پرداخت نکردن حقوق دستگاههای ذیربط، دریافت نکردن گواهی پایانکار" و دیگر تخلفات مدیران این شرکت، با دستور مراجع قضایی متوقف شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.