عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه در مورد مدیریت وزارت صمت نوعی لجاجت از سوی دولت وجود دارد، گفت: گزینه‌های احتمالی وزارت صمت رای بالایی در مجلس ندارند.

 گزینه‌های احتمالی وزارت صمت رای بالایی ندارند

قدس آنلاین: بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره افزایش قیمت کالاها و گرانی در بازارهای مختلف تاکید کرد که مشخص نشدن  مدیریت وزارتخانه صنعت معدن و تجارت یکی از دلایل افسار گسیختگی قیمت‌ها به ویژه در بازار خودرو است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه در مورد مدیریت وزارتخانه سمت نوعی لجاجت از سوی دولت وجود دارد، افزود: دولت دست از لجاجت بردارد و با مجلس بر روی گزینه‌ای مناسب رایزنی کند و به توافق برسد.

وی در مورد مطرح شدن برخی افراد به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارتخانه صمت به مجلس، تصریح کرد: متاسفانه افرادی مطرح می‌شوند که احتمال رای نیاوردن آنها بسیار بالاست و این فضا را بدتر می‌کنند. دولت باید گزینه ای را معرفی کند که به مسائل نگاه سیاسی نداشته باشد و در تصمیمات و دستورات خود نگاه کارشناسی را لحاظ کرده و توقعات انقلابی مردم را برآورده کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: نوسانات در قیمت ارز نیز در بحث تورم در کشور و افزایش قیمت کالاها تاثیر دارد و به نظر می‌رسد دولت و حاکمیت باید بر روی این قضیه هماهنگی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.