بجنورد-سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از انتخاب شهر فاروج برای اجرای طرح شهر هوشمند در استان خبر داد.

فاروج شهر هوشمند می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محسن محمدی در نشستی با محوریت بررسی اجرای طرح شهر هوشمند در شهر فاروج، گفت: با توجه به زیرساخت های موجود به لحاظ فیبر نوری در فاروج این شهر پتانسیل بیشتری نسبت به سایر شهرهای استان برای تبدیل شدن به شهر هوشمند دارد.

وی به داشتن برنامه عملیاتی زمان بندی شده برای اجرای طرح شهر هوشمند در استان تاکید کرد و افزود: باید در گام نخست شهرداری ها الکترونیکی شوند و خدمات خود را از بستر الکترونیکی ارائه دهند تا تردد مردم به شهرداری ها کم شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تکمیل خدمات در حوزه دولت الکترونیک را گام دوم برای اجرای طرح شهر هوشمند عنوان کرد و گفت: در ادامه باید با پیشنهاد مشاور طرح به سمت بسترسازی اجرای طرح شهر هوشمند در فاروج برویم.

محمدی افزود: فاروج به خوبی از ظرفیت از جاده آسیایی و تردد مسافران و زائران استفاده می کند و با توجه به اقتصاد خوب این شهر می تواند اجرای طرح شهر هوشمند در آن موثر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.