پروژه پردیس تئاتر مشهدمقدس روند عمرانی خود را دنبال می‌کند و امید است که در تابستان آینده حداقل سه سالن جدید به ظرفیت تئاتر مشهد افزوده شود.

سالن‌های جدید تئاتر به ظرفیت فرهنگی مشهدمقدس افزوده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، احسان اصولی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته بازدیدهای مستمری از روال اجرای پروژه پردیس تئاتر مشهد انجام ‌شده و می‌توان گفت پیشرفت کار خیلی خوب بوده اظهار داشت: اجرای پروژه به دلیل برخی مشکلات در باب تملک اراضی از برنامه زمانی قدری عقب بود اما مدیران پروژه در حال جبران تأخیر هستند و اجرای پروژه سرعت بسیار بالایی دارد.

وی با یادآوری اینکه به تازگی طراح پروژه فوت کرده و با اجرای بدون نقص پردیس باید یاد ایشان را زنده نگه‌ داریم افزود: تا تاریخ ۳۱ تیرماه سال آینده سه سالن بلک باکس مجموعه با ظرفیت بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر آماده و بهره برداری می‌شود که می‌تواند نیازهای جامعه هنری مشهد را تا حد زیادی برآورده سازد.

اصولی ادامه داد: تقاضای هنرمندان نیز اولویت‌گذاری بر همین سالن‌ها بود چرا که با وجود ظرفیت کمتر امکان اجرای سه نمایش هم‌زمان را مهیا می‌کند و نیاز بزرگی از شهر را جوابگو خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: در مورد فضاسازی پیرامون مجموعه، ارتباط تصویری و هنری دو تپه مجاور پروژه و تکمیل پیاده‌روها و فضای سبز مجموعه صحبت‌ها و نظراتی مطرح‌ شده تا نما و منظر بهتری برای پردیس ایجاد شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.