دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار رشته توییتی تاکید کرد: امروزه رژیم فاقد مشروعیت مردمی در بحرین نیز به دنبال کسب مشروعیت اجاره‌ای و وارداتی، آن هم از جانب خبیث ترین دشمنان امت اسلامی یعنی صهیونیسم است.

رضایی: رژیم بحرین به دنبال کسب مشروعیت اجاره‌ای و وارداتی است

قدس آنلاین: محسن رضایی در رشته توییتی نوشت:

شکست در مهار ⁧کرونا⁩ ، اعتراضات ضد نژادپرستی و رکود اقتصادی موجب عقب افتادن ترامپ از رقیب دموکراتش شد و برای جبران آن، به دنبال دستاورد جعلی و دستوری در سیاست خارجی از طریق اعمال فشار بر کشورهای ضعیف عربی منطقه برای سازش با رژیم صهیونیستی است.

برقراری روابط با صهیونیست‌ها، هدیه انتخاباتی برخی کشورهای عربی به ترامپ، از خون و جیب فلسطینی‌ها و خنجر از پشت به یکپارچگی و آرمان‌های امت اسلامی است که رژیم صهیونیستی را به ادامه طرح های اشغالگری (فرایند الحاق و یهودی سازی قدس شریف) تشویق می کند.

امروزه رژیم فاقد مشروعیت مردمی در بحرین نیز به دنبال کسب مشروعیت اجاره‌ای و وارداتی، آن هم از جانب خبیث ترین دشمنان امت اسلامی یعنی صهیونیسم است. این نه توافق ملت شریف بحرین، بلکه توافق رژیم آن با صهیونیستهاست.

‏ رژیم هایی که روابط را علنی می‌کنند از پیش نیز با رژیم صهیونیستی ارتباط داشتند اما منافقانه آن را انکار و پنهان می‌کردند. اما تاریخ ثابت کرده تخت سلطنت شان  با خیانت به اسلام و امت اسلامی حفظ نخواهد شد. این سنت خداوند است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.