نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با دو فوریت طرح اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم موافقت کردند.

طرح دو فوریتی اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم در مجلس تصویب شد

قدس آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۲۳ شهریور)   در جلسه علنی با دو فوریت طرح اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم موافقت کردند.

از ۲۳۵ نماینده حاضر در صحن مجلس ۲۰۷ نماینده با دو فوریت این طرح موافقت کردند که نشان از موافقت ۸۹ درصدی نمایندگان با دوفوریت این طرح است.

ساداتی‌نژاد  رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در تشریح این طرح اعلام کرده بود که یک کیلو گندم وارداتی از خارج کشور بالای ۵ هزار تومان است و عملا با این کار به کشاورز خارجی یارانه داده می‌شود. ضمن اینکه با افزایش قیمت بذر، کود و سم قیمت تمام شده گندم بین ۴۵۰۰ تا ۴۶۰۰ تومان است.  

وی در پایان گفت: در طرح دو فوریتی اصلاح خرید تضمینی گندم شورای قیمت گذاری و سیاست گذاری حمایت محصولات اساسی کشاورزی که در آن رئیس سازمان نظام صنفی کشاورزی، یک کشاورز خبره و نمایندگان ناظر مجلس حضور دارند قیمت نهایی و واقعی خرید تضمینی را مشخص خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    حمله مزورانه دولت به دارایی های کشاورزان بیچاره پس از ناموفق بودن در حمله به دارایی های مردم در طرح بزرگ اقتصادی فروش نفت، دولت در صدد اعلام قیمت کيلويي حدود پنج هزار تومان خرید تضمینی گندم و اغفال کشاورزان در زیر کشت بردن اراضی و عدم پرداخت بهای گندم آنها پس از تحویل در سال بعد می باشد چرا که دولت توانایی پرداخت قیمت حدود ده میلیون تن گندم با این بها و با این شرایط اقتصادی در سال بعد را ندارد و بدهی میماند برای دولت بعدی.