رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره ‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ثبت نام قطعی دانش‌آموزان خراسان رضوی برای سال تحصیلی جدید در سامانه ملی سناد نشان از افزایش تعداد آنان نسبت به پارسال دارد.

ثبت نام ۱۰۰ درصدی دانش آموزان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی افشار رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره ‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تاکنون نام یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۲۴۹ دانش‌آموز این استان غیر از دانش‌آموزان پیش دبستانی و بزرگسالان در سامانه ملی سناد ثبت شده است.

او با بیان اینکه در مدت مشابه پارسال نام یک میلیون و ۲۷۱ هزار و ۳۳۶ دانش‌آموز در این سامانه ثبت شده بودافزود: تعداد دانش‌آموزان این استان در سال تحصیلی جدید تاکنون ۲۴ هزار و ۹۱۳ نفر نسبت به سال تحصیلی گذشته افزایش داشته است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره ‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد : تاکنون میزان ثبت‌نام در مدارس مقطع ابتدایی خراسان رضوی ۱۰۱.۲۹ درصد و در مقطع متوسطه اول این استان ۱۰۳.۴۷ درصد و به معنای افزایش شمار دانش‌آموزان این مقاطع نسبت به پارسال بوده است.  

افشار با اشاره به اینکه ثبت ‌نام دانش‌آموزان در سامانه ملی سناد همچنان ادامه دارد بیان کرد : هم‌اکنون ثبت‌نام در مدارس مقطع متوسطه دوم این استان نیز به ۱۰۲.۱۳ درصد رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.