دومین دوره آموزشی ضمن خدمت خادمیاران خانواده رضوی ویژه پشتیبانان زوجین طرح زندگی به سبک رضوی به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در سراسر کشور آغاز شد.

دومین دوره طرح آموزشی ضمن خدمت خادمیاران خانواده رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دژبرد؛ رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، با بیان اینکه به ازای هر ۳۰ تا ۵۰ زوج، یک خادمیار خانواده به‌عنوان پشتیبان زوجین فعالیت می‌کند، گفت: دومین دوره آموزشی ضمن خدمت خادمیاران خانواده رضوی از ۱۶ شهریور در سراسر کشور آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این برنامه آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر حیدری کاشانی و مسلم داوود نژاد، رضا آذریان، حاتمی، پور حسین، محمد رضا صنم یار  به تبیین موضوعات «نقش مودت و رحمت در پایداری خانواده»، «مهارت همدلی در ارتباط با زوجین»، «مخاطب شناسی و شخصیت شناسی»، «مساله شناسی زوجین»، «صبر و تاب آوری» و «مدیریت زمان در ارتباطات» می پردازند.

دژبرد گفت: آزمون پایانی این دوره آموزشی ششم اسفند ماه سال ۹۹ از طریق فضای مجازی به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد و به خادمیاران گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده گفت: پشتیبانان ضمن تماس با زوجین و پیگیری امور آموزشی طرح زندگی به سبک رضوی با کمک مشاوران و محتواهای آماده شده بر اساس نیازسنجی‌ها به حل مسائل آنها می‌پردازند.

وی ادامه داد: در کانون خادمیاری بانوان و خانواده بخشی از فعالیت‌ها براساس تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده است و در همین راستا طرح زندگی به سبک رضوی ‌به‌صورت فصلی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم اجرای برنامه‌های اردویی و آموزشی زوج‌های جوان بیشتر خدمات آموزشی زوجین به صورت مجازی توسط مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی ارائه می‌شود، ابراز کرد: در دوره آموزشی ضمن خدمت خادمیاران خانواده رضوی اساتید برجسته کشور به بیان موضوعات کلیدی و مهم در حوزه خانواده خواهند پرداخت.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.