سازمان علمی و فرهنگی و مؤسسات علمی، پژوهشی و فرهنگی آستان قدس رضوی ، با صدور بیانیه‌ای نقشه شیطانی نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرده، خواهان برخورد فعال نهادهای حقوقی و دیپلماسی کشور و جهان علیه عاملان این توطئه شدند.

اهانت به پیامبر اعظم(ص) در ادامه فتنه عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با حکام کشورهای عربی است

به گزارش خبرنگار فرهنگی قدس آنلاین متن این بیانیه به این شرح است:

باسمه تعالی
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

اقدام تبهکارانه و سخیف نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم و رحمه للعالمین، حضرت محمد بن عبدالله (ص) حلقه‌ای دیگر از زنجیره توطئه‌های استکبار جهانی است که در ادامه فتنه عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با حکام خائن، منحطّ و مترجع برخی کشورهای عربی و عمال و طراحان معامله شکست‌خورده قرن و به منظور احیای آن به وقوع پیوسته است.
اسلام‌ستیزی سیاست‌پیشگان استکباری و ایادی مزدور رسانه‌ای ایشان،‌ نشان هراس آشکار آنان از روند روبه تزاید گسترش اسلام و عمق ارادت و علاقه به نام و یاد پیامبر عظیم‌الشأن اسلام در سرتاسر عالم است.
مدعیان دروغین حقوق بشر که شعارهای آنان در کرامت انسان، گوش فلک را کر کرده است؛ درحالی جسارت به مقام نورانی اشرف مخلوقات و خاتم انبیای الهی را روا می‌دانند که عشق و آرمان یک و نیم میلیارد انسان، نام و یاد آن حضرت است و درود و سلام خویش را تقدیم ایشان می‌کنند.
کاریکاتور موهن نشریه ضد اخلاق شارلی ابدو، نه تنها دل مسلمانان جهان، بلکه دل تمامی متدیّنان و ارادتمندان به ادیان الهی و آزادگان جهان را جریحه‌دار کرده است.
زهی نادانی که توهین به ادیان و پیامبران الهی،‌ نشانه آزادی و روشن‌فکری است. مقدسات میلیاردها مسلمان و غیر مسلمان از تورات و انجیل، که بخش قابل توجهی از فرهنگ عقلانی و اخلاقی بشریت موجود، رهین معارف و توصیه‌های کتب آسمانی آنان است، این رفتار را محکوم کرده و با عشق و ارادت، سخن دلشان آن است که:
إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَی النَّبِیِّ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِیمًا
سوگمندانه باید اعلام کرد در دنیای معاصر ، فرهنگ و اخلاق با فناوری و تکنولوژی همراه نشده و امروزه بیش از هر زمان،‌ نیاز به حقائق آسمانی و معنویت همراه با عقلانیت در کنار تمدن ماشینی،‌ احساس می‌شود.
عامل اصلی این مصیبت‌ها، نظام سلطه و خوی استکباری است که سردمدار آن، نژادپرستان آمریکا و صهیونیسم کودک‌کش است.
سازمان علمی و فرهنگی و مؤسسات علمی، پژوهشی و فرهنگی آستان قدس رضوی ، با الهام از معارف بلند امام رأفت و عقلانیت، حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا "علیه افضل التحیه و الثناء" این نقشه شیطانی را محکوم کرده و خواهان برخورد فعال نهادهای حقوقی و دیپلماسی کشور و جهان علیه عاملان این توطئه است و راه نجات بشریت از چنگال استکبار جهانی را در تحقق تمدن نوین اسلامی می‌داند.
وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ وَلَٰکِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَا یَعْلَمُونَ

این بیانیه را مؤسسات سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی شامل بنیاد پژوهشهای اسلامی،دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، سازمان کتابخانه ها،‌موزه ها و مرکز اسناد، بنیاد فرهنگی رضوی، شرکت به نشر، مؤسسه آفرینشهای هنری، مرکز قرآن کریم، مؤسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و مؤسسه کتابخانه و موزه ملک امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.