مدیر امور آبفای تایباد از رفع مشکل تامین آب شرب ۱۲روستا در این شهرستان مرزی خبرداد.

تامین آب شرب ۱۲ هزار روستایی در شهرستان مرزی تایباد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی، به گفته محمدامین باباغیبی ۱۲هزار نفر جمعیت ساکن در این روستاها یک ماه پس از اجرای طرح یک پارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی از آب شرب پایدار برخوردار شدند.
باباغیبی اظهار داشت: این روستاها تا قبل از یک پارچه سازی بین ۵تا۶ و حداکثر ۱۰ساعت در شبانه روز از آب شرب بهره مند بودند که در حال حاضر این مدت به حدود ۲۴ساعت افزایش یافته است.
وی خرید آب از شهرک صنعتی، مهندسی مجدد و افزایش منابع تولید، تعمیر شیرآلات ، شستشوی خطوط انتقال، تعویض و تعمیر الکتروپمپ ها، اصلاح برخی خطوط انتقال و عبورعرضی از جاده را از جمله اقدامات آبفا تایباد در تامین آب مشترکان روستایی اعلام کرد.
مدیر امور آب و فاضلاب تایباد با اشاره به دو حلقه چاه در حال حفر در این منطقه اظهار امیدواری کرد : با بهره برداری از این دو حلقه چاه، روستائیان از شرایط مطلوب تامین آب برخوردار خواهند شد.
محمدامین باباغیبی خاطر نشان کرد: با تلاش های شبانه روزی همکاران امور میزان رضایت مندی ۱۲هزار و۵۰۰مشترک روستایی از عملکرد آبفا افزایش و آمار شکایات حوزه آب شرب کاهش یافته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.