فرماندار مشهد با اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه از نیروی انتظامی گفت: از اقتدار ناجا در برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش حمایت می‌کنیم.

 از طرح‌های نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش حمایت می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا هاشمی اظهار داشت: نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه و جدی با عاملان ناامنی، اوباش گری و اراذل و اوباش عزم و اراده جدی دارد و از اقتدار این نیروی مقدس مردمی در این ماموریت خطیر تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای تامین مشهد مقدس افزود: ما تمام قد در کنار پلیس ایستاده‌ایم و از این طرح‌های مهم نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

وی نقش سازمان و مسئولان دستگاه‌های مختلف در همراهی با پلیس برای نتایج هرچه بیشتر اجرای این طرح‌های گسترده را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید اهتمام جدی برای مقابله با افرادی که به هر شکلی که می‌خواهند نظم و امنیت مردم را خدشه‌دار کنند داشته باشیم و در این عرصه خوشبختانه  امام جمعه محترم مشهد، بسیج و سپاه و تمامی سازمان‌ها با احساس مسئولیت در کنار پلیس قرار گرفته‌اند.

فرماندار مشهد با اشاره به دستگیری ۵۲ عامل شرارت و اراذل و اوباش در شهر مشهد در اجرای این طرح‌های ضربتی گفت: خوشبختانه شهروندان قانون مدار و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) نیز حضور موثر و مشارکت فعالانه‌ای در اجرای این ماموریت پلیس داشته‌اند و باید قدردان این حضور و همراهی آگاهانه مردمی باشیم.

وی در پایان با تشکر از فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، گفت: در حاشیه شهر مشهد طرح‌های ویژه‌ای را  در دستور کار قرار داده‌ایم و امیدواریم با ارتقاء احساس  امنیت شهروندان عزیز بتوانیم به تکالیف و وظایفی که برعهده داریم به خوبی عمل کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.