مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: مهمترین ویژگی پویش مشهد حسینیه سیدالشهدا به عنوان یک جنبش عاشورایی، ارتباط با قلبهای مردم و کارکردهای رسانه ای این پویش است.

مهمترین ویژگی پویش «مشهد حسینیه سید الشهدا» ارتباط با قلبهای مردم است

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی محمودی در حاشیه بازدید از ستاد پویش مردمی مشهد حسینیه سیدالشهدا اظهار کرد: پویش مشهد؛ حسینیه سیدالشهدا یک پویش برخاسته از دل مردمان شریف شهر مقدس مشهد است که با داشتن یک نگاه بزرگتر و کلان تر می تواند الگویی برای همه شهرهای ایران اسلامی باشد.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی افزود: رویکرد پویش تنها نمادسازی و نصب پرچم عزاداری سیدالشهدا در درب منازل مردم نیست، بلکه هدف اصلی ترویج نشانه هایی است که منتصب به سیدالشهدا علیه السلام می باشد و در نهایت عامل نزدیکی بیشتر ما به امام به عنوان انسان کامل است.

 

وی افزود: مخاطب پیام قرآن و رسول مکرم اسلام نه فقط مسلمانان، بلکه همه مردم هستند و سرتاسر زندگی سیدالشهدا علیه السلام سرشار از ارزشهای اخلاقی و مفاهیم زندگی ساز است که می طلبد برای ترویج و الگوبرداری استفاده نماییم و پویش هایی چون پویش مردمی مشهد حسینیه سیدالشهدا با توجه به مردمی بودن آن می تواند حرکتی ارزشمند و اثرگذار در این مسیر باشد.

 

محمودی اظهارکرد: حضور خانواده ها در این پویش مردمی و برنامه هایی از این دست می تواند فرهنگ حسینی و شعائر دینی را به درستی در جامعه نهادینه کند تا تمسک به امام حسین(ع) از گفتار به رفتار ما تبدیل شود.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی تاکید کرد: خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی این آمادگی را دارد تا در نشر این پویش مردمی، برای افزایش فراگیری این جریان ارزشمند با همراهی اصحاب رسانه اقدام کرده و در بهرگیری از ظرفیت های رسانه ای کوشا باشد تا این اقدام جریان ساز از دریچه رسانه‌ها برای مردم اثرگذارتر واقع شود.

منبع: شبستان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.