فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی گفت: ۱۰۳ هکتار زمین ملی از ابتدای امسال تاکنون در نقاط مختلف این استان از دست افراد متخلف رفع تصرف شده است.

۱۰۳ هکتار زمین ملی در خراسان رضوی رفع تصرف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ بهرام خسروی ارزش اقتصادی این سطح زمین ملی آزاد شده را دو هزار و ۹۶۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی ادامه داد: هدف فعالیت یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی که برای نخستین بار در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد جلوگیری از تصرف زمین و کوتاه کردن دست سودجویان است و این یگان برای پیشگیری از وقوع چنین وقایعی فعالیت می‌کند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی گفت: این یگان امسال ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض به زمین‌های دولتی و ملی، با اجرای هفت مورد حکم قضایی موفق به بازپس گیری و آزادسازی ۱۰۳ هکتار از اراضی دولتی شده است.

خسروی افزود: این اقدامات با همراهی مقامات قضایی استان، کمیته شناسایی حفاظت و پیشگیری شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی و دستگاه های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال صورت گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم و دستگاه های یاد شده، این یگان به طور جدی تر به برخورد با متصرفان اراضی ملی بپردازد. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.