امروز در باشگاه ذوب‌آهن اتفاق عجیبی افتاد؛ جذب یک بازیکن(حسین ابراهیمی) بدون نظر سرمربی(رحمان رضایی).

اتفاق عجیب در نقل انتقالات لیگ ایران؛ جذب یک بازیکن با مخالفت سر مربی!

به گزازش قدس آنلاین ورزش سه نوشت: از ماجراهای فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران باید به موضوع جدیدی اشاره کرد که در باشگاه ذوب‌آهن رخ داد؛ اینکه دو عضو هیأت مدیره با وجود مخالفت سرمربی اقدام به عقد قرارداد و انتشار رسمی خبر جذب بازیکنی به نام حسین ابراهیمی با ذوب‌آهن کردند.

ابراهیمی یک بازیکن با تجربه در فوتبال ایران است که فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان بازی می‌کرد، اما رحمان رضایی قبلا از طریق ایمیل و پیامک به باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده بود که این بازیکن در لیست خریدهای او در فصل جدید نیست؛ با این وجود دو تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن پس از انجام جلسه‌ای با این بازیکن، نام وی را به‌عنوان خرید جدید به ثبت رساندند تا جنجال بزرگی در این زمینه شکل بگیرد.

رحمان رضایی که در تهران به سر می‌برد و مشغول رتق و فتق امور باشگاه در فصل نقل و انتقالات از راه دور است، در این زمینه مجددا مخالفت خود را اعلام کرده و به اطلاع مدیران باشگاه رسانده که به حسین ابراهیمی اجازه نخواهد داد در تمرینات ذوب حاضر شود.

به نظر می‌رسد این آغاز یک جنگ قدرت جدید در باشگاه ذوب‌آهن بوده و نکته مهم این است که محمدجواد محمدی، مدیرعامل پیشین ذوبی‌ها که به دلیل کسالت اخیرا در جلسات باشگاه غایب بود نیز در جلسه منتج به عقد قرارداد با ابراهیمی حضور داشته است. حالا باید دید این فعل و انفعالات چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

البته باید اشاره کرد که حسین ابراهیمی، بازیکن خریداری شده توسط باشگاه ذوب‌آهن هیچ اطلاعی از دیدگاه رحمان رضایی نداشته و بنابر نظر مسؤولان این تیم قراردادش را بسته است و تقصیری در این باره متوجه او نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.