جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: از الزامات رسیدن به قدرت و ماندگاری عزت و اقتدار کشور اطاعت از رهبری است.

عزت و اقتدار کشور در گرو اطاعت از رهبری است

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمد شفاهی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب که در دفتر این ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: از الزامات رسیدن به قدرت و ماندگاری عزت و اقتدار کشور اطاعت از رهبری است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه در تمام دنیا همکاری و اطاعت محض از رهبری الزام پیشرفت کشور است، افزود: نظام سلطه به‌دنبال قرار دادن کشور در مسیری است که منفعت خودش را دریافت کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز در کشور مردم مشکل اقتصادی و معیشتی دارند شک نکنید وظیفه خودمان را به درستی انجام ندادیم و در اطاعت از رهبری و عمل به بیاناتشان کوتاهی کردیم، ادامه داد: چرا در یک کشور ثروتمند باید ما ناچار باشیم بسته معیشتی جمع آوری و توزیع کنیم، به خوبی روشن است که بسیاری از افراد به وظیفه خودشان عمل نکردند و مسؤولان درستی را گاهی در انتخابات، انتخاب نکرده‌ایم.

شفاهی با بیان اینکه با اعتماد به جوانان در صنعت هوا و فضا و نانو و به‌روزترین علوم جهانی به اعتراف سازمان‌های بین‌المللی پیشرفت کرده‌ایم، یادآور شد: همه برای حل مشکلات کشور در هر جایگاهی که هستند باید به مسؤولیت و وظیفه خودشان به‌درستی عمل کنند و همه باید تلاش کنند آنچه تا کنون انجام شده کافی نیست.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) اضافه کرد: اولویت‌ها را باید به دستی تشخیص دهیم و باید منابع موجود به درستی هدایت شود تا از گردنه‌های سخت امروزی عبور کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ محمود حامد بعد از داشتن سه سال مسؤولیت سپاه ناحیه مقاومت بسیج خوشاب تقدیر شد و سرگرد ذوالفقاری به عنوان مسؤول جدید سپاه ناحیه خوشاب منصوب شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.