گوشی هوشمند Samsung Galaxy S۲۰ Fan Edition در تاریخ ۲۳ سپتامبر راه اندازی می شود.

مشخصات گوشی جدیدی که سامسونگ بزودی عرضه خواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ اخیراً چندین دستگاه مانند Galaxy Z Fold ۲ ، Galaxy Note ۲۰ سری ، Galaxy Tab S۷ series و چند دستگاه دیگر را راه اندازی کرده است. Galaxy S۲۰ Fan Edition دستگاه بعدی است که قرار است از این برند وارد بازار شود. امروز ، این شرکت کره‌ای تأیید کرد که برای اعلام Galaxy S۲۰ FE یک رویداد ویژه Galaxy Unpacked (Fan) را در ساعت ۷.۳۰ عصر ۲۳ سپتامبر برگزار خواهد کرد.

گوشی هوشمند Galaxy S۲۰ FE جایگزین Galaxy S۱۰ Lite خواهد شد که در ابتدای سال جاری راه اندازی شد، اطلاعیه مطبوعاتی که تاریخ عرضه Galaxy S۲۰ FE را تأیید می‌کند ، از مشخصات و ویژگی های آن اطلاعاتی ندارد. با این حال ، گزارش های اخیر تقریباً همه چیز در مورد S۲۰ FE را فاش کرده است. از نظر مشخصات ، به نظر می‌رسد قدرتمندتر از گلکسی S۲۰ است که در فوریه امسال برای اولین بار ارائه شد.



مشخصات و ویژگی‌های احتمالی Samsung Galaxy S۲۰ FE

انتظار می‌رود سامسونگ Galaxy S۲۰ FE از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی S-AMOLED Infinity-O با رزولوشن ۱۰۸۰ x ۲۴۰۰ پیکسل با کیفیت Full HD + و نسبت ابعاد ۲۰: ۹ برخوردار باشد. این صفحه از سرعت تازه سازی بالایی برابر با ۱۲۰Hz و محافظت از Gorilla Glass ۳ برخوردار خواهد بود، همچنین از یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده و یک شاسی ضد آب با IP۶۸ برخوردار خواهد بود.

این گوشی بسته به بازار در انواع ۵G و ۴G ارائه خواهد شد، نسخه ۵G دستگاه توسط پلتفرم گوشی همراه Snapdragon ۸۶۵ هدایت می شود در حالی که نسخه ۴G توسط چیپست Exynos ۹۹۰ هدایت می‌شود. شایعات حاکی از آن است که اکثر کشورهای آسیایی نسخه Exynos ۹۹۰ SoC S۲۰ FE را دریافت خواهد کرد و این دستگاه به ۶ گیگابایت رم LPPDR۵ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS ۳.۱ مجهز خواهد شد که دارای یک اسلات ذخیره سازی اختصاصی برای افزودن کارت microSD است.

برای گرفتن تصاویر سلفی ، Galaxy S۲۰ FE یک دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی ارائه می دهد. تنظیمات دوربین عقب شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ و OIS ، یک سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱۲۳ درجه FOV و دیافراگم f / ۲.۲ و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با OIS و f / ۲.۰ است و دیافراگم و بزرگنمایی نوری ۳ برابر، همچنین S۲۰ FE پشتیبانی از ضبط فیلم ۴K UHD را به همراه خواهد داشت.

سیستم عامل Android ۱۰ مبتنی بر One UI ۲.x از قبل در Galaxy S۲۰ FE بارگیری می‌شود، این گوشی هوشمند به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات مجهز خواهد شد. برخی دیگر از ویژگی های شایعه شده آن شامل بلندگوهای استریو تنظیم شده AKG ، پشتیبانی از دو سیم کارت ، Wi-Fi ۶ ، بلوتوث ۵.۰ ، NFC ، USB Type-C ، شارژ بی سیم و شارژ معکوس است.

قیمت و در دسترس بودن احتمالی Samsung Galaxy S۲۰ FE

در مورد قیمت گلکسی S۲۰ FE هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، حدس زده می شود که این دستگاه از اوایل ماه اکتبر برای خرید در دسترس قرار گیرد و پیش بینی می‌شود که در شش گزینه رنگی مانند Navy ، Lavender ، Sky Sky ، Red ، White و Orange عرضه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.