دبیر هیأت تنیس خراسان رضوی از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس استان در مجموعه ورزشی سجاد مشهد خبرداد.

برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس خراسان رضوی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، فرخ اطمینان اظهار کرد: باشیوع ویروس کرونا مدتی رشته تنیس همچون دیگر رشته‌ها تعطیل بود، با اعلام ستاد ملی کرونا تلاش کردیم مسابقات آدینه را هر هفته در دو بخش بانوان و آقایان برگزار کنیم.

دبیر هیأت تنیس خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه رشته تنیس در فضای باز و باتعداد محدودی ورزشکار برگزار می‌شود خوشبختانه توانستیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را بدون تماشگر و در سطح بالایی برگزار کنیم و با توجه به استقبال ورزشکاران تصمیم به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ گرفتیم.

وی با بیان اینکه مسابقات جایزه بزرگ سیمان جوین به مدت ۴ هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: هفته اول این مسابقات باحضور ۲۸ شرکت کننده در جدول اصلی برگزار و بازی‌ها در حال حاضر در مرحله یک چهارم نهایی قرار دارد، مهدی بهبودی، سیاوش شیردل، امین مزرجی، حمید مردان، محسن طاهری، پدارم توکلی، محمدرضا پیراسته نفراتی هستند که به مرحله بعد راه پیدا کردند.

اطمینان درخصوص فعالیت هیأت در رده‌های سنی پایه عنوان کرد: به صورت مدون و ماهیانه برای رده سنی زیر ۱۰ سال برنامه استعداد یابی داریم که با توجه به مجوزی که بعد از بحران کرونا صادر شده اولین برنامه استعدادیابی دو هفته پیش برگزار و پنجشنبه این هفته هم برنامه استعدادیابی استانی را برگزار خواهیم کرد.

دبیر هیأت تنیس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی ورزش به سلامت جامعه کمک زادی می‌کند و رشته تنیس با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند فضای مطمئنی برای ورزش کردن باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.