سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هیچ کمبودی از نظر کره مصرفی در بازار این استان وجود ندارد و گفته‌ها مبنی بر سهمیه بندی آن کذب است.

کمبود کره در بازار  خراسان رضوی  صحت  ندارد

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد ساعدی اظهار کرد : بازرسان این سازمان به صورت مستمر توزیع لبنیات بویژه کره را از سوی شرکت‌های پخش رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک سردخانه حاوی هزار و ۲۶۰ تن کره در مشهد شناسایی شد که موضوع تخلف آن توسط بازرسان این سازمان در دست بررسی است و در صورت احراز تخلف، مراتب برای صدور حکم به دستگاه قضایی ارجاع خواهد شد. 

تشکیل ۱۲ پرونده گران فروشی کره

مسوول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد نیز در این باره گفت: از هفته گذشته تاکنون در پی تشدید نظارتها پیرامون عرضه تخم مرغ و کره در بازار این شهر، ۱۲ پرونده تخلف صنفی مربوط به گران فروشی کره به مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تشکیل شده است.

امیر دلداری افزود: سهمیه بندی کره یا کمبود در عرضه این کالا در بازار مشهد وجود ندارد و فروشندگان ملزم به عرضه آن به قیمت خریداری شده با احتساب سود قانونی خود هستند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت کره نیز وجود ندارد ادامه داد: واحدهای تولیدی کره قدری توزیع آن را کاهش داده‌اند اما کمبودی در این زمینه در بازار خراسان رضوی وجود ندارد و نباید مردم نگران این موضوع باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.