فرماندار پاوه با تایید اینکه یک مورد سقوط از کوه در ساعت حدود ۱۰ صبح روز ۱۶ شهریور در منطقه «دزآور» بخش نوسود داشته‌ایم، گفت: در این حادثه نوجوانی اهل روستای شمشیر پاوه از کوه سقوط کرده که سقوطش به دلیل تعقیب و گریز از سوی نیروهای مسلح نبوده است.

سقوط نوجوان پاوه‌ای به دلیل تعقیب و گریز  مأموران نبوده است

قدس آنلاین: «پرویز ایده‌پور» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی در مورد تعقیب و گریز نیروی انتظامی به دنبال یک کولبر نوجوان به نام «مانی هاشمی» در محدوده مرزی این شهرستان را تکذیب کرد و افزود: هرگونه تعقیب و گریز توسط نیروهای مسلح در مرز پاوه با هدف دستگیری و یا متوقف کردن این فرد کاملا تکذیب می‌شود.

وی اظهار داشت: «مانی هاشمی» کولبر نیست و در منطقه‌ای که سقوط کرده ۱۰ کیلومتر با مرز فاصله داشته و تحت تعقیب هیچ کدام از نیروهای مسلح مستقر در مرز نبوده است.

وی با بیان اینکه بنده کولبر بودن این نوجوان را تأیید نمی‌کنم اما گفت: ما چنین مصدومی در شهرستان پاوه داشته‌ایم که روز ۱۶ شهریور ساعت ۱۰ صبح در منطقه سه راه شهدای شهرستان پاوه به دلیل لیز خوردن پا از ناحیه صورت و چشم مصدوم شده است.

وی با بیان اینکه این فرد بعد از مصدومیت در درمانگاه نودشه معالجه و سپس به بیمارستان پاوه منتقل شد، افزود: اگرچه این فرد مشکل جسمی حرکتی نداشت اما دستور دادم از طریق آمبولانس بیمارستان این فرد مصدوم را به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اعزام کنند.

فرماندار پاوه به تماس خود با مادر این نوجوان اشاره کرد و افزود: مادر این فرد درخواست اعزام فرزندش به تهران را داشت که بنده متخصص جراحی فک و صورت را در کرمانشاه به او معرفی کردم و برای پرداخت هزینه های درمانش نیز اعلام آمادگی کردم اما نپذیرفتند و اصرار به اعزام به تهران داشتند.

ایده پور افزود: اکنون ما در جریان نتیجه معالجات و آزمایش‌های انجام شده این نوجوان نیستیم و خانواده اش موردی را به ما اطلاع و ابلاغ نکرده اند.

اعلام آمادگی کمیته امداد برای پرداخت هزینه‌های درمانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه نیز به تقبل هزینه های درمانی این نوجوان توسط این نهاد خبر داد و گفت: در راستای اجرای دستور آقای بختیاری رییس کمیته امداد کشور مانی هاشمی عصر امروز دوشنبه ۲۴ شهریور به تهران اعزام شد.

«محسن رخصی» افزود: مراحل درمانی این نوجوان پاوه‌ای در بیمارستان نور تهران با هزینه‌های کمیته امداد انجام می‌شود.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و ۸۴ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.