تهران پایتخت ایران و قطب سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشورمان است به‌همین خاطر از سراسر ایران افراد با اهداف متفاوت به این شهر سفر می‌کنند و لذا برای میزبانی از همه مسافران این شهر، هتل‌های متعددی درنظر گرفته شده است.

محبوب ترین هتل های تهران را اینجا دنبال کنید

 هتل‌های پنج تا یک ستاره تهران آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران هر روزه این کلان‌شهر هستند. همین خیل عظیم مسافرت‌ها باعث شده تا جستجوی رزرو هتل تهران جزو بیشترین جستجوهای اینترنتی کشور باشد. در این مطلب ضمن عنوان‌کردن آدرس محبوب‌ترین هتل های تهران به چگونگی پیداکردن آدرس آن‌ها از روی نقشه نیز می‌پردازیم.

آدرس محبوب‌ترین هتل‌های تهران

اولین چیزی که مردم در رزرو هتل به آن توجه می‌کنند، موقعیت جغرافیایی هتل‌ها است. درواقع اگر هتلی که رزرو می‌کنید فاصله زیادی با مراکز مورد نظر شما داشته باشد، مجبور هستید هزینه‌های گزافی بابت حمل‌ونقل بین شهری پرداخت کنید. بر همین اساس در اینجا نشانی تعدادی از بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا با بررسی آدرس و هزینه آن‌ها به دید جامعی در مورد هتل‌های تهران و هزینه اقامت در هریک از آن‌ها پی ببرید:

  • هتل پنج ستاره استقلال تهران به آدرس: «تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر»
    شروع قیمت برای یک شب اقامت: ۳۱۴ هزارتومان

  • هتل پنج ستاره پرشین پلازا تهران به آدرس: «تهران، سهروردی شمالی، پایین‌تر از بهشتی ، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک ۴۲»
    شروع قیمت برای یک شب اقامت: ۳۹۸ هزارتومان

  • هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس تهران به آدرس: «تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳»
    شروع قیمت برای یک شب اقامت: ۶۶۲ هزارتومان

  • هتل چهار ستاره پارسیان اوین تهران به آدرس: «تهران، بزرگراه شهید دکتر چمران، تقاطع اوین»
    شروع قیمت برای یک شب اقامت: ۳۹۷ هزارتومان

  • هتل سه ستاره پامچال تهران به آدرس: «تهران، خیابان شهید مفتح جنوبی، بعد از تقاطع سمیه، کوچه ثاقب»
    شروع قیمت برای یک شب اقامت: ۲۵۳ هزارتومان

  • هتل دو ستاره قناری تهران به آدرس: «تهران، خیابان سمیه، بین خیابان دکتر مفتح و موسوی، شماره ۱۶۸»
    شروع قیمت برای یک شب اقامت: ۲۰۰ هزارتومان

  • هتل یک ستاره ثامن تهران به آدرس: «تهران، میدان بهارستان، ابتدای خیابان امیرکبیر، مقابل خیابان ملت، پلاک ۴۷۸»
    شروع قیمت برای یک شب اقامت: ۱۲۸ هزارتومان

با توجه به بودجه اختصاصی‌تان برای اقامت در هتل موردنظرتان می‌توانید برای رزرو هریک از هتل‌های فوق اقدام کنید. البته نمونه‌های عنوان‌شده فقط بخشی از صدها هتل موجود در شهر تهران هستند. برای قشر فرهنگی جامعه اقامتگاه‌های اختصاصی وجود دارد. بنابراین مردم غیر فرهنگی (کسانی‌که کارمند موسسات دولتی نیستند) می‌توانند برای ماندن در تهران از هتل استفاده کنند.

چگونه با استفاده از نقشه هتل موردنظر خود را در تهران پیدا کنیم؟

پیداکردن موقعیت جغرافیایی هتل‌ها از روی نقشه کار سختی نیست. درواقع همین که شما عبارت پیداکردن هتل از روی نقشه را در اینترنت جستجو کنید، سایت‌های زیادی به شما نمایش داده می‌شود که به‌کمک آن‌ها می‌توانید هتل‌های نزدیک به مراکز موردنظرتان را پیدا کرده و برای رزرو آن‌ها اقدام کنید. پیداکردن هتل از روی نقشه کاری است که اکثر افراد برای یافتن مکان اقامتی مناسب خود انجام می‌دهند. روی نقشه کلان‌شهر تهران در سایت علی بابا می‌توان همه هتل های تهران را به‌راحتی پیدا کرد . پس از پیداکردن هتل نوبت به رزرو هتل تهران می‌رسد که آن هم به وسیله سایت معتبر علی بابا به سادگی امکان پذیر است. کاری که شما لازم است انجام دهید، فقط یک جستجوی ساده است. آنگاه هم پیداکردن هتل از روی نقشه و هم رزرو هتل در مدتی چند دقیقه کوتاه انجام می‌شود.

چرا بهتر است از روی نقشه موقعیت هتل‌ها را بررسی کنیم؟

افراد زیادی هستند که با وجود اطلاعات متنی و آمار هتل‌ها باز هم ترجیح می‌دهند از روی نقشه آن را بررسی کنند. دلیل این موضوع به دید همه جانبه‌ای برمی‌گردد که نقشه‌ها دراختیارمان قرار می‌دهند. درواقع با نگاه به نقشه می‌توانیم در یک نگاه به همه مکان‌های دور و نزدیک یک هتل آگاهی پیدا کنیم. گاهی افراد در سفرهای کاری و رسمی خود،  نقشه مکانی را که در تهران باید به آن مراجعه کنند، پیش‌روی خود قرا می‌دهند و به جستجوی هتل‌های نزدیک آن می‌پردازند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا نزدیک‌ترین هتل به مکان موردنظرشان را پیدا کنند. خوشبختانه بیشتر سایت‌های اینترنتی امکان استفاده از نقشه را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. اپلیکیشن جی‌پی‌اس نقشه شهر تهران هم گزینه خوبی برای پیداکردن آدرس هتل‌ها و سایر مکان‌ها است. بهتر است قبل از سفر به تهران اپلیکیشن جی‌پی‌اس آن را روی تلفن‌همراه خود نصب کنیم. با این کار از جستجو برای پیداکردن هر مکان در شلوغی پایتخت راحت خواهیم شد.

بیشتر بخوانید : https://canvas.uw.edu/eportfolios/۶۲۳۴۲/hotel_sahand/

هتل های تهران علی بابا

نکاتی که باید در رزرو هتل تهران رعایت کنیم

علاوه‌بر بررسی موقعیت مکان هتل‌ها بهتر است گوشه چشمی نیز به موارد زیر داشته باشیم تا هنگام اقامت در هتل مشکلی برایمان پیش نیاید:

  • بهتر است درمورد خدمات هتل (چه هتل‌های لوکس و چه هتل‌های معمولی) تحقیق کنیم و بدانیم که هزینه خود را بابت دریافت چه خدماتی خرج می‌کنیم. گاهی خدمات هتل‌ها ارزش هزینه‌ای را که پرداخت می‌کنیم، ندارند.

  • بهتر است چند هفته قبل از آغاز سفر هتل خود را به‌صورت اینترنتی رزرو کنید. چراکه معمولا هتل‌ها از چند روز قبل ظرفیت‌شان تکمیل می‌شود.

  • علاوه‌بر مقررات عمومی، هر هتل یک سری قوانین خاص خود را دارد که آگاهی از قوانین هر هتل به شما کمک می‌کند تا زمان اقامت خود با مشکلات احتمالی برخورد نکنید.

  • بهتر است هنگام رزرو اینترنتی هتل نظر کاربرانی را که قبلا در آن هتل‌ها اقامت داشته‌اند، مطالعه کنید. آن‌ها بهرتین راهنمایان شما خواهند بود.

مقاله مرتبط : باید و نباید ها در سفر به دبی

درمورد اقامت در هتل های تهران نیز همه این گزینه‌ها را بررسی کنید. تهران یک شهر بسیار بزرگ است که اگر از یکی از هتل‌های آن راضی نباشید، به‌راحتی می‌توانید هتل بهتری پیدا کنید؛ البته به‌شرطی که از جستجو هراسی نداشته باشید. همین جستجو می‌تواند به شما کمک  کند تا درنهایت بهترین هتل را انتخاب کنید. رزرو هتل تهران به‌صورت اینترنتی یکی دیگر از گزینه‌هایی است که همیشه باید آن را درنظر داشته باشید. رزرو حضوری هم زمان بیشتری می‌طلبد و هم فرصت مقایسه را از شما می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.