یزد - مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از ویزیت رایگان بیش از ۶۷۰ نفر در مناطق محروم خراسان جنوبی در قالب طرح نذر آب ۳با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

ویزیت رایگان  هلال احمر یزد در قالب طرح نذر آب ۳

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محسن حرازی زاده  از ویزیت رایگان بیش از ۶۷۰ نفر و توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی و ۴۰۰ پک بهداشتی بین روستاهای محروم ‌شهرستان نهبندان خراسان جنوبی در قالب طرح نذر آب ۳ توسط تیم درمانی و پزشکی و داوطلبان هلال احمر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

وی با اشاره به حضور تیم پزشکی و درمانی هلال احمر استان یزد و کاروان نذر آب ۳ در دهستان میغان نهبندان افزود: این کاروان متشکل از ۲۰ نفر شامل پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص داخلی ، متخصص عفونی ، متخصص اطفال، متخصص ارتوپد، ماما، روان شناس، پرستار و تکنسین دارویی و داوطلبان هلال احمر به ارائه خدمت پرداخت.

حرازی زاده تصریح کرد: در راستای فعالیت این کاروان، دو هزار و ۴۳۰ نفر در ۳۲ روستای شهرستان نهبندان از خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی و معیشتی این کاروان بهره مند شدند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفع مشکلات آبی روستاییان افزود: در این راستا چهار تانکر به حجم ۱۴ هزار لیتر در روستاهای منطقه شاه کوه و کوه بوبک نهبندان جایگذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.