دستگاه Google Pixel ۵ ، Chromecast جدید و اسپیکر هوشمند گوگل در تاریخ ۳۰ سپتامبر راه اندازی می شود.

گجت‌های جدید گوگل  ۳۰ سپتامبر رونمایی می‌شوند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گوگل میان رده Pixel ۴a خود را در ماه آگوست راه اندازی کرد و قرار است ماه آینده این گوشی هوشمند وارد بازار شود، در زمان راه اندازی ، این غول تکنولوژی و موتور جستجو اعلام کرده بود که Pixel ۴a ۵G و Pixel ۵ اولین پاییز امسال معرفی می شوند.

اکنون Google تأیید کرده است که در ۳۰ سپتامبر ساعت ۱۱ صبح PT (ساعت ۱۱.۳۰ بعدازظهر IST) یک رویداد "Launch Night In" را اجرا می کند. این رویداد به صورت مستقیم پخش می شود و با دعوت نامه آغاز می شود و این شرکت از گوشی های Pixel به همراه Chromecast جدید و بلندگوی هوشمند خود رونمایی می کند.



مراسم Google Launch Night In event در انتظار چه اتفاقاتی است:

گوشی هوشمند Pixel ۴a ۵G و Pixel ۵ با اتصال ۵G قبلاً توسط گوگل تأیید شده بودند، پیش بینی می‌شود مشخصات قبلی Pixel ۴a با اضافه شدن پردازنده ۵G سازگار با Snapdragon ۷۶۵G و دوربین های دوگانه در عقب حفظ شود.

در مورد Pixel ۵ ، ماه گذشته رندرهای اختصاصی این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته بود که به نظر می‌رسد شبیه Pixel ۴a است. شایعه شده است که این گوشی هوشمند پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ را به نفع اسنپدراگون ۷۶۵G رد می کند و انتظار می رود این دستگاه نمایشگر ۹۰ هرتزی را ارائه دهد و از دوربین دوگانه با لنز زاویه دید و اولیه بهره ببرد. Google قبلاً تأیید کرده است که گوشی های هوشمند ۵G Pixel آینده در برخی کشورها مانند هند راه اندازی نمی شوند.



گوگل به غیر از گوشی‌های هوشمند Pixel ، همچنین Chromecast جدیدی را با نام رمز "Sabrina" معرفی خواهد کرد، پیش بینی می‌شود این دانگل دارای سیستم عامل Android TV باشد که همراه با یک کنترل از راه دور همراه است، اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه وجود ندارد و دعوت نامه راه اندازی همچنین به بلندگوی هوشمند جدید اشاره می‌کند که می‌تواند یک بلندگوی هوشمند Nest باشد. گوگل دستگاه را در ماه ژوئیه پس از نشت تصویر آنلاین آن تایید کرده بود که بلندگوی هوشمند Nest آینده از طراحی استوانه‌ای بهره می‌برد و این مکان بین Nest Mini و Google Home Max قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.