جانشین ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، شهر مشهد پذیرای کاروان‌های پیاده در دهه پایانی صفر نخواهد بود و ورود این کاروانها به استان ممنوع است.

ممنوعیت ورود کاروان‌های پیاده در دهه پایانی ماه صفر به مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا  خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت کرونا در خراسان رضوی همچنان قرمز است و روند نزولی که طی روزهای گذشته شاهد آن بودیم، متوقف شده است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان خراسان رضوی بیان کرد: در سال‌های گذشته در دهه پایانی ماه صفر از ۲۱ استان کاروان‌های پیاده به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کردند، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، شهر مقدس مشهد پذیرای کاروان‌های پیاده نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ورود این کاروان‌ها به استان و مشهد ممنوع خواهد بود، بیان کرد: از استان‌هایی که همه ساله اقدام به ثبت نام برای حرکت به سمت مشهد می‌کردند، درخواست داریم تا اجازه ندهند ثبت‌نامی از سمت کاروان‌های پیاده و اعزام به مشهدالرضا صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی افزود: امید داریم تا وضعیت از لحاظ شیوع ویروس کرونا بهتر شود و ما در شرایط بهتری پذیرای زائران ثامن الحجج (ع) باشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.