تولیت آستان قدس رضوی از معاونت املاک و اراضی این آستان بازدید و ضمن خداقوت به کارکنان، وضعیت موجود این معاونت و نحوه رسیدگی به امور مراجعان و پرونده‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید حجت الاسلام مروی از معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور رئیس بنیاد بهره وری موقوفات از معاونت املاک و اراضی آستان قدس بازدید و ضمن گفت‌وگو با کارکنان و مراجعان در جریان مسائل موجود قرار گرفت.
در این بازدید تعدادی از مراجعان نسبت به روند رسیدگی به پرونده های اراضی آستان قدس گلایه هایی را مطرح نمودند که با دستور تولیت آستان قدس رضوی پرونده آنها مورد بررسی مجدد قرار گرفت.
حجت السلام والمسلمین مروی سپس تذکرات و دستوراتی در رابطه با تسهیل امور برای انجام کار در کمترین زمان ممکن و تکریم ارباب رجوع با توجه به شرایط کرونایی صادر و نسبت به فراهم سازی امکانات لازم برای حفظ سلامت کارکنان تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مروی در این بازید به معاون املاک و اراضی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی دستور داد تا با بررسی کارشناسی و درنظر گرفتن شرایط و مفاد قانونی تا حدامکان برای رفع مشکلات با مردم مساعدت شود.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین دستوراتی را نسبت به دیجیتال سازی امور معاونت املاک و اراضی در راستای افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان صادر کرد.
گفتنی است، در این بازید تولیت آستان قدس رضوی نحوه برخورد و پاسخگویی، سرعت و دقت در انجام کار ارباب رجوع توسط کارکنان را مورد بررسی قرار داد و دستوراتی در این خصوص صادر گردید.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.