۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
کد خبر: 720336

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: حدود ۸۰ درصد اماکن و باشگاه‌های ورزشی این شهرستان فرسوده است که برای بازسازی و تعمیر این فضاها افزون بر ۱۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

۸۰ درصد اماکن ورزشی تایباد فرسوده است

به گزارش قدس آنلاین، یونس شیخ احمدی اظهار کرد : در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده تایباد ۱۴ سانتیمتر و فضاهای ورزشی روباز ۲۱ سانتیمتر است که از میانگین استانی و کشوری آن کمتر است.

وی ادامه داد: زمین چمن شهر کاریز و مشهد ریزه، زمین چمن مصنوعی شهر تایباد، خانه کشتی و جاده تندرستی تایباد از جمله پروژه های عمرانی نیمه تمام این شهرستان است که برای بهره برداری نهایی آنها افزون بر ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مورد نیاز است.

رییس اداره ورزش و جوانان تایبادگفت: همچنین نبود دیواره کوهنوردی یکی دیگر از مشکلات حوزه ورزش این شهرستان است که برنامه های تمرینی ۱۵۰ کوهنورد فعال این شهرستان را مختل کرده است.

وی افزود: در حال حاضر این شهرستان ۱۳ خانه ورزش فعال روستایی دارد و در صورت همکاری شوراهای اسلامی روستاها و دهیاری‌ها نسبت به واگذاری و اختصاص یک فضای سرپوشیده ۶۰ متری، اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای ایجاد خانه ورزش روستایی و تجهیز آن آمادگی دارد.

شیخ احمدی ادامه داد: این شهرستان ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد و هم اکنون ۲۹ هیات ورزشی در این شهرستان فعال است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.