۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
کد خبر: 720344

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال نسبت به اخبار منتشر شده درباره عدم توافقش با مدیران این باشگاه واکنش تندی نشان داد.

استراماچونی مذاکره با استقلال را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورزش سه، با اینکه اخبار پرتعدادی درباره عدم توافق آندره آ استراماچونی با مدیران استقلال به گوش می‌رسد این مربی ایتالیایی با انتشار یک استوری اینستاگرامی نسبت به موضوعات مطرح شده واکنش تندی نشان داد.

استراماچونی در استوری اینستاگرامش نوشت: «امروز من خیلی عصبانی هستم؛ چون به نظر می رسد فدراسیون صدور مجوز را رد کرده است. من هیچ وقت پیشنهادی را رد نکردم، چون اصلا پیشنهادی وجود نداشته است. من عشق شما را احساس می کنم و می خوام که شما بدانید همه چیز ساختگی بوده است. امروز خیلی ناراحت هستم».

این مربی ایتالیایی در شرایطی مذاکره با مسئولان استقلال را به طور کلی تکذیب کرده که مدیران این باشگاه بعد از فینال حذفی از مثبت پیش رفتن مذاکرات حرف زدند و طی روزهای گذشته نیز بارها در مصاحبه های خود روی بازگشت استراماچونی تاکید داشتند.

در این بین هواداران استقلال نیز بسیار امیدوار شده بودند تا استراماچونی به ایران برگردد و بار دیگر روی نیمکت تیم شان بنشیند. حتی آنها یک طوفان توییتری به راه انداختند و هشتگ «استراماچونی را برگردانید» را در فضای مجازی ترند کردند تا بسیار نسبت به بازگشت این مربی علاقه نشان بدهند.

از این رو مدیران استقلال همچنان بر مواضع خود تاکید می‌کردند اما طی یکی دو روز گذشته ناگهان اخباری درباره عدم توافق با مربی ایتالیایی منتشر شد و حتی گفته شد که مدیران استقلال وارد مذاکره با الکساندر نوری مربی ایرانی- آلمانی شده اند.

مساله مهم اما این است که استراماچونی صراحتا اعلام کرده که همه مسائل مطرح شده درباره مذاکره استقلالی ها با خودش از ابتدا ساختگی بوده و هیچ مذاکره ای انجام نشده و پیشنهادی نیز در کار نبوده که او بخواهد آن را رد کند.

بی تردید با توجه به شرایط پیش آمده باید منتظر واکنش مدیران باشگاه استقلال باشیم. اما مساله ای که وجود دارد ناراحتی هواداران از این این اتفاق است. بی تردید هواداران استقلال که فشار زیادی را به سعادتمند و همکارانش برای بازگشت استراماچونی آورده بودند، با توجه به اظهارنظر این مربی به راحتی مدیرعامل باشگاه شان را رها نمی‌کنندو شاید همین موضوع دست مایه ای برای ایجاد تغییرات جدید در بدنه باشگاه باشد. باید منتظر ماند ودید چه اتفاقات جدیدی پیرامون نیمکت استقلال در راه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.