بنیاد بین‌المللی پیشگیری و کنترل دیابت ایرانیان بسته‌های تحصیلی به ۳۰۰ کودک مبتلا به دیابت در قالب طرح " کوله مهربانی" در مشهد اهدا کرد.

۳۰۰ کودک مبتلا به دیابت در مشهد کوله مهربانی دریافت کردند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر دفتر مشارکتهای مردمی بنیاد بین‌المللی پیشگیری و کنترل دیابت ایرانیان  گفت: این اقدام در قالب طرح  "کوله مهربانی"  همگام با بازگشایی مدارس و به همت نیکوکارانی که با این بنیاد همکاری دارند انجام شده است.
هاجر شریفی افرود: در این طرح بخشی از هزینه‌های تحصیل کودکان نیازمند دیابتی در قالب تهیه بسته‌های تحصیلی شامل کوله پشتی، نوشت‌افزار و پرداخت هزینه های ثبت نام دانش آموزان محروم از تحصیل تامین شده است.
وی با بیان این که کودکان نباید به دلیل مشکلات مالی از تحصیل محروم شوند ادامه داد: به دلیل گران بودن داروها و هزینه های بالای درمان و عوارض ناشی از این بیماری برخی خانواده ها توان مالی خود را از دست داده اند.
مدیر دفتر مشارکتهای مردمی بنیاد بین‌المللی پیشگیری و کنترل دیابت ایرانیان گفت: تامین هزینه های دارو، تجهیزات پزشکی، ارجاعات درمانی ، هزینه های پاراکلینیکی، سبد کالای خوراکی و ارزاق عمومی، سبد کالای پروتئینی، اهدای پوشاک عیدانه، تامین هزینه های آموزشی و تامین لوازم و کالای تحصیلی از خدمات بنیاد دیابت است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.