اپل از ساعت هوشمند سری ۶ با ویژگی‌هایی نظیر، نظارت بر اکسیژن خون رونمایی کرد.

اپل از ساعت هوشمند سری ۶ خود رونمایی کرد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شایعات درست بودند، اپل دسته ای از ساعت‌های هوشمند جدید را بدون انتظار برای آیفون های جدید راه اندازی کرده است. این شرکت از اپل واچ سری ۶ رونمایی کرده است و تحولی که حتی بیشتر بر روی سلامتی تمرکز دارد.

ساعت هوشمند جدید اپل با نظارت بر اکسیژن خون (SpO۲) به شما کمک می کند تا سلامت قلب و تنفس خود را ردیابی کنید. این امر می‌تواند به ویژه در هنگام بیماری همه گیر COVID-۱۹ ، هنگامی که سطح پایین اکسیژن خون می‌تواند نشانه ابتلا به ویروس باشد ، بسیار مفید است.

اپل واچ سری ۶ همچنین باید در کل قدرتمندتر باشد. این سیستم دارای تراشه S۶ جدید است که باید تا ۲۰٪ سریعتر باشد، نمایشگر روشن تر به شما کمک می‌کند صفحه را در روزهای آفتابی راحت تر ببینید و ارتفاع سنج نیز به شما کمک می‌کند تا پیشرفت در پیاده روی خود را بسنجید.



ظاهر و سبک ساعت هوشمند همیشه مورد توجه اپل و کاربران است، موارد آلومینیومی به رنگ های آبی و قرمز و همچنین نوارهای جدید را پیدا کرده است. حلقه انفرادی در الاستومر و نخ، گره‌ها، سگک‌ها یا سایر اتصالات را به طور کامل از بین می برد ، یک اتصال چرمی جدید بدون سوراخ به وجود آمده که باعث زیبایی دو چندان می‌شود و هیچ تیتانیومی در این گجت وجود ندارد.

این دستگاه همراه با watchOS ۷ است و Family Setup را معرفی می کند ، قابلیتی که به شما امکان می دهد بدون نیاز به داشتن آیفون های شخصی ، ویژگی هایی را برای کودکان فعال کنید. حالت School Time به بچه‌ها کمک می‌کند تا از حواس پرتی جلوگیری کنند و در کشورهایی که Family Setup در دسترس است به یک Apple Watch Series ۴ یا بالاتر نیاز دارید.



سرویس جدید Apple Fitness Plus ، تمرینات هدایت شده و ساعت مچی اپل را از مربیان "کلاس جهانی" ارائه می‌دهد که هر هفته به روز می‌شوند. فیلم‌ها را از طریق iPhone ، iPad یا Apple TV خود شروع می‌کنید و تمرینات به طور خودکار با ساعت شما همگام سازی می‌شوند تا معیارها، شمارش معکوس فاصله و حتی زنگ‌های کامل شما را نشان دهند. مشترکین اپل موزیک می‌توانند بعداً لیست‌های پخش را برای گوش دادن به سرویس ذخیره کنند. Apple Fitness Plus نیز ماهیانه ۱۰ دلار یا هر سال ۸۰ دلار قیمت دارد و تا پایان سال ۲۰۲۰ در شش کشور در دسترس خواهد بود.

اپل واچ سری ۶ با قیمت ۳۹۹ دلار برای مدل GPS با تاریخ انتشار ۱۸ سپتامبر آغاز می شود ، اپل برای کاهش هزینه ها و کاهش اثرات تخریبی محیط زیستی، اپل آداپتور و شارژر USB را با این دستگاه عرضه نمی‌کند و اگر نمی‌خواهید یک شارژر جدید بخرید ، باید به یک رایانه متصل شوید یا از آداپتورهای قبلی استفاده کنید.



همچنین یک مدل اقتصادی جدید برای ایجاد فاصله بین سری ۳ (که ۱۹۹ دلار باقی مانده است) و سری ۶ وجود دارد. Apple Watch SE جدید از تراشه S۵ به جای S۶ استفاده می کند و ECG و صفحه نمایش همیشه روشن ندارد ، اما هنوز شامل شتاب سنج ، ژیروسکوپ و ارتفاع سنج سری ۶ و همچنین یک نمایشگر مدرن است. قیمت آن برای مدل GPS از ۲۷۹ دلار شروع می شود و همچنین از ۱۸ سپتامبر در دسترس خواهد بود.

اگر شما یک اندرویدی سرسخت هستید ، این ساعت های هوشمند جدید چندان برای شما مهم نخواهند بود ، اما این محصولات می توانند کلیدی در حفظ برتری اپل نسبت به رقبا باشند. اپل قبلاً در مقایسه با سامسونگ و سایر رقبای ساعت های هوشمند در طی سال ۲۰۲۰ عملکرد بهتری داشته است و این مربوط به مدل هایی بود که از سپتامبر ۲۰۱۹ وجود داشت. مدل های جدید می توانند تقاضای افرادی را که می خواهند به لحاظ سلامتی و اطلاع از وضعیت بدنی خود به روز باشند افزایش دهد و همچنین اپل واچ SE به ویژه می تواند برای افرادی که دنبال دستگاه های اقتصادی هستند و هنوز بیشترین ویژگی های مناسب تناسب اندام را می خواهند جذاب باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.