رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: به اقتضای شرایط قرمز استان در شیوع بیماری کووید ۱۹ و تداوم آن، همه کلاسهای تئوری رشته‌های این دانشگاه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در ترم اول سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کلاسهای دانشگاه پیام نور خراسان رضوی مجازی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، عزیزالله نژادعلی اظهار کرد : دانشجویان باید  به سایت دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به آدرس razavi.pnu.ac.ir مراجعه کنند و از نحوه ورود به سامانه کلاسهای الکترونیکی اطلاع یابند.

وی ادامه داد: ۲۱ هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری سال تحصیلی جدید را در ۷۰ کد رشته ۲۲ واحد پیام نور خراسان رضوی آغاز می‌کنند و  هنوز اسامی نهایی دانشجویان ورودی جدید در سه مقطع مزبور نهایی نشده است.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: امکان بازگشت به تحصیل دانشجویانی که چندین ترم در دانشگاه حضور نداشتند بدون احتساب شهریه ترم‌های گذشته فراهم شده است براین اساس، برای ترم‌هایی که دانشجو در دانشگاه حضور نداشته است مرخصی تحصیلی بدون احتساب سنوات و پرداخت شهریه منظور خواهد شد و این طرح از نیمه نخست سال تحصیلی ٩٩-١۴٠٠ اجرا می‌شود.

نژاد علی افزود: دانشجویان واجد شرایط که تقاضای ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور را دارند باید حداکثر تا ٣٠ دی ماه امسال درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه دهند.

وی اضافه کرد: بخشودگی شهریه سنوات تحصیلی و امکان بازگشت به تحصیل مجدد، صرفا ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال ۱۳۹۷ و قبل از آن است.

او ادامه داد: امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجویانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام می‌کنند از تمامی تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره‌مند می‌شوند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.