به همت مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی، جلسه تقدیر از عوامل دست‌اندرکار در برگزاری لیگ برتر فوتبال امروز در این مؤسسه ورزشی برگزار شد.

تقدیر تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی از عوامل اجرایی لیگ برتر فوتبال

به گزارش قدس آنلاین، در جلسه‌ای با حضور متولیان فرهنگی و ورزشی آستان قدس رضوی و نیز مسئولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هیئت فوتبال، مقامات نظامی و انتظامی استان، اصحاب رسانه‌های ورزشی از تلاش‌های یک‌ساله عوامل اجرایی برگزاری لیگ برتر فوتبال در محل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی تقدیر به عمل آمد.
علیرضا تاج فیروز مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی در ابتدای این جلسه با قدردانی از زحمات همه متصدیان برگزاری لیگ برتر فوتبال، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل کسب نتایج مطلوب توسط تیم شهر خودرو، وجود ورزشگاه امام رضا(ع) و در کنار آن تلاش و ارائه خدمات همه عوامل اجرایی مسابقات لیگ برتر بود.
وی اضافه کرد: تصمیمات مسئولان استان برای تداوم برگزاری مسابقات در ورزشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) هنوز مشخص نیست، بااین‌حال تابع تصمیمات اتخاذشده هستیم و در صورت ادامه این روند، از پیشنهادات و انتقادات سازنده همه مسئولان و متصدیان امر برای اصلاح عملکرد استقبال می‌کنیم.
تاج فیروز با اشاره به حواشی بازی نهایی جام حذفی فوتبال ادامه داد: بدقولی و بدعهدی‌های فدراسیون فوتبال موجب شد، تربیت‌بدنی آستان قدس فشار زیادی را در جریان این بازی پایانی متحمل شود که بخشی از این حاشیه آفرینی‌ها به مسائل مالی و بخشی دیگر به موضوعات فرهنگی مربوط می‌شد.

هویت فرهنگی؛ شاخصه ورزشگاه امام رضا(ع)
وی، اولین و مهم‌ترین محور هویتی ورزشگاه امام رضا(ع) را انتصاب آن به دستگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) دانست و تأکید کرد: قطعاً این مجموعه باید ازنظر رعایت شاخصه‌های فرهنگی و معنوی با دیگر ورزشگاه‌های سطح کشور تفاوت‌هایی داشته باشد.
این مقام مسئول افزود: نصب بنرها با شعارهای فرهنگی در محیط استادیوم و نیز پخش صلوات خاصه حضرت رضا(ع) ازجمله نمادهای متمایزکننده ورزشگاه امام رضا(ع) در حین برگزاری مسابقات فوتبال است که متولیان امور بازرگانی سازمان لیگ فوتبال توقع داشتند که این شعارهای فرهنگی به تبلیغاتی تغییر کند که پیشگیری از بروز این دست ناهماهنگی‌ها نیاز به همکاری متولیان ورزش استان دارد.   

حامی ورزش استان
جبار قوچان نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات این مؤسسه ورزشی  در حمایت از ورزش استان، گفت: آستان قدس رضوی در کنار دستگاه‌های متولی ورزش استان در حال خدمت‌رسانی به عموم مردم مشهد است و برگزاری چنین جلسات تقدیری که نیاز امروز جامعه ورزش است، جای قدردانی بسیار دارد.   
در بخش دیگری از این جلسه، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده نیروی انتظامی مشهد با تقدیر از متولیان تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی برای برگزاری این جلسه و نیز میزبانی شایسته مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع)، گفت: مهیاکردن فضای فرهنگی در ورزشگاه حین برگزاری مسابقات فوتبال می‌تواند به مدیریت فضای اجتماعی توسط نهادهای ذی‌ربط ازجمله نیروهای انتظامی کمک شایان توجهی کند.  
وی با ارائه پیشنهادی ادامه داد: برای شمار اندکی از جوانان علاقه‌مند به فوتبال از اهالی کم برخوردار حاشیه شهر مشهد که به‌عنوان تماشاچی اطراف استادیوم تجمع می‌کنند و هیجانات تخلیه نشده آن‌ها می‌تواند زمینه‌ساز یکسری ناهنجارهای اجتماعی بعد از بازی‌ها شود، تخفیفت ویژه برای تهیه بلیت در نظر گرفته شود.     
در خاتمه این جلسه، مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی با هدایای فرهنگی و معنوی از عوامل اجرایی لیگ برتر فوتبال تقدیر و تشکر به عمل آورد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.