معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس دیدار ویدئوکنفرانسی رهبر معظم انقلاب در ۳۱شهریور با حضور صدهزار پیش‌کسوت دفاع‌مقدس در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیدار رهبر انقلاب با پیش‌کسوتان دفاع مقدس در ۳۱ شهریور

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی  با اشاره به افتتاح فاز اول باغ‌موزه دفاع‌مقدس مشهد در این هفته گفت: به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس دیدار ویدئوکنفرانسی رهبر معظم انقلاب در ۳۱شهریور با حضور صدهزار نفر از پیش‌کسوتان دفاع‌مقدس در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
او افزود: ۶۶ عنوان برنامه و پیشنهاد در حوزه حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس تصویب و به همه حوزه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه ریشه جنگ در این بود که کشوری در خاورمیانه تحت‌رهبری مرجع‌تقلید شکل گرفت و تمام معادلات آمریکا و غرب را برهم زد، ادامه داد: به‌ همین دلیل مستکبران جهان دست‌به‌دست هم دادند تا با تحریک رژیم بعث و صدام، جنگ ظالمانه‌ای را علیه جمهوری‌اسلامی ایجاد کنند.
جعفری با اشاره به اینکه در حوزه دفاع‌مقدس دستگاه‌های لشکری و کشوری خراسان رضوی با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته اقدامات مدنظر را در قالب‌های مختلف ارائه می‌دهند، بیان کرد: در این ایام تلاش بر این است که دستاوردهای حوزه دفاع‌مقدس و مقاومت را به‌عنوان الگویی عینی و دست‌یافتنی که با بیانیه گام دوم انقلاب مأنوس است، منتشر کنیم.
او با بیان اینکه در نمایشگاه دستاوردهای دفاع‌مقدس از ۲۰۰پیش‌کسوت جهاد و مقاومت تقدیر می‌شود، تصریح کرد: در هفته دفاع‌مقدس افتتاح ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس خراسان‌رضوی را با زیربنای ۳هزار مترمربع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با هشت استان دیگر خواهیم داشت.
سردارسرتیپ‌دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خراسان‌رضوی نیز با اشاره به برپایی  هزار و ۶۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته گرامی‌داشت دفاع‌مقدس در استان و تکمیل ۴۰ درصد موزه دفاع‌مقدس با اعتبار ۲۴میلیارد تومان، گفت: ساخت ۶۰ درصد باقی‌مانده این موزه منتظر تأمین اعتبار است.
او فزود: تا پایان امسال ساختمان دوم این مجموعه نیز با ۳ هزار مترمربع زیربنا که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است به‌همراه موتورخانه و مرکز تولید حرارت و سرمای موزه دفاع‌مقدس با ۶۵۰ متر زیربنا به‌بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.