مشاور رییس سازمان بهزیستی گفت: نخستین هتل تراز معلولان کشور که در مشهد در حال ساخت است، آذر ماه امسال در این کلانشهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

تنها هتل تراز معلولان کشور در مشهد در حال ساخت است

به گزارش قدس آنلاین، علی‌همت محمودنژاد امروز در جریان بازید این طرح افزود: پیش از این هیچ مکانی در سطح کشور به عنوان هتل تراز افراد دارای معلولیت ساخته نشده بود.  

وی ادامه داد: تلاش داریم این هتل که امیدواریم به عنوان الگو در دیگر نقاط کشور مورد توجه قرار گیرد، ۱۳ آذر ماه آتی برابر با سوم دسامبر میلادی "روز جهانی معلولان" به بهره‌برداری رسد.  

مشاور رییس سازمان بهزیستی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است یک هتل تراز معلولان هم در سواحل خلیح فارس برای استفاده این قشر جامعه بنا شود.

وی افزود: آرزوی ما در سازمان بهزیستی این است که همه هتلها در سطح کشور از نظر امکانات و خدمات در سطحی قرار گیرند که برای همه معلولان قابل استفاده باشند.  

محمودنژاد ادامه داد: یک میلیون و ۴۷۰ هزار نفر تاکنون به عنوان شهروند معلول در سازمان بهزیستی کشور ثبت‌نام شده‌ و خدمات مختلف اجتماعی رفاهی دریافت می‌کنند.   

وی همچنین به محدودیت کنونی سازمان بهزیستی در ارائه خدمات به "افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید" اشاره و بیان کرد: گفتگوهایی با نایب رییس مجلس شورای اسلامی صورت گرفته تا ارائه خدمات سازمان بهزیستی به افراد "معلول متوسط و خفیف" نیز مورد بررسی قرار گرفته و عملی شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان سازمان بهزیستی کشور، بهزیستی خراسان رضوی، استانداری و شهرداری منطقه ثامن مشهد امروز در جریان بازدید از روند اجرای هتل ویزه معلولان در این کلانشهر موانع موجود در مسیر استقرار هتل تراز معلولان را واقع در بلوار وحدت مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) بطور میدانی بررسی کردند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.