بجنورد-رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری خانمی که با استفاده از فیش های خرید سایر مشتری های یک فروشگاه ظروف یکبار مصرف اقدام به کلاهبرداری از فروشنده می کرد در بجنورد خبر داد.

کلاهبرداری با استفاده از فیش دستگاه پوز در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یک فروشنده ظروف یکبارمصرف مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به این فروشگاه و استفاده از فیش های قبلی و تایید شده توسط فروشنده اقدام به خرید و کلاهبرداری به مبلغ ۲ میلیون ریال می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ابتدا با بررسی پرونده، اظهارات شاکی و بازبینی دوربین های مداربسته در فروشگاه فرد مورد نظر را شناسایی کردند، افزود: با انجام تحقیقات گسترده و پلیسی محل زندگی این فرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمه در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد، تصریح کرد: این فرد با مراجعه به فروشگاه ظروف یکبارمصرف در ابتدا برای جلب نظر فروشنده اقدام به کشیدن کارت و مانده گیری از دستگاه کرده و در نهایت با استفاده از فیش های قبلی طی چند مرحله از فروشنده کلاهبرداری می کند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه در نهایت این فرد برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از فروشندگان و کسبه محترم خواست تا بادقت بیشتر اقدام به فروش اجناس خود کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.