از نظر آموزش و پرورش استان کرمان، ابتلای سه نفر از معلمان یک دبستان این استان به کرونا هیچ گونه ارتباطی با بازگشایی مدارس وجود ندارد.

آموزش و پرورش: بین ابتلای سه معلم یک دبستان و بازگشایی مدارس ارتباطی وجود ندارد

قدس آنلاین: در پی درج خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر مثبت شدن تست کرونای معلمان یک مدرسه در منوجان به ویروس کرونا، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با تایید ابتلای سه نفر از معلمان دبستان ام ابیها منوجان به ویروس کرونا گفت: سه معلمی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده نسبت فامیلی دارند و از یک خانواده هستند و هیچ گونه ارتباطی بین ابتلای این معلمان به کرونا با بازگشایی مدارس وجود ندارد.

"مهران باهری" در تشریح این خبر گفت: به محض اعلام علائم اولیه کرونا ویروس توسط این همکاران به مدیر مدرسه در دومین روز از بازگشایی مدارس کلاس‌های درس متعلق به این سه خانم معلم تعطیل شده و دانش آموزان نیز در قرنطینه خانگی هستند.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت جسمانی دانش آموزان و همکاران فرهنگی خط قرمز آموزش و پرورش استان کرمان است اظهارکرد: با توجه به پیگیری آموزش از طریق ۴ روش حضوری، مجازی، مدرسه تلویزیونی و بسته های آموزشی یادگیری محور هیچ اجباری مبنی بر حضور دانش آموزان در مدارس نیست.

باهری گفت: هر سه هفته یکبار از مراکز بهداشت در شهرستان ها و مناطق استان گزارشی از وضعیت سلامت دریافت می‌کنیم و  طبق گزارش‌های دریافتی تصمیم‌گیری می‌کنیم که فعالیت مدارس به چه صورت ادامه پیدا کند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولیا  و دانش آموزان در صورتی عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در مدارس مشاهده کردند از طریق سامانه ارزیابی عملکرد به نشانی اینترنتی http://shekayat.medu.ir  می‌توانند به ما اطلاع رسانی کنند تا بررسی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.