گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۵ II با نمایشگر OLED ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ راه اندازی شد.

سونی اکسپریا ۵ II با نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سونی جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود را با نام Sony Xperia ۵ II معرفی کرد. با این حال ، تا دسامبر امسال برای فروش در دسترس نخواهد بود. این غول فناوری ژاپنی ادعا می کند که Xperia ۵ II اولین گوشی هوشمند در جهان است که ضبط فیلم حرکت آهسته ۴K HDR ۱۲۰fps را ارائه می دهد.

جدا از آن ، گوشی هوشمند پرچمدار جدید سونی از ویژگی های برجسته صفحه نمایش CinemaWide HDR OLED ، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ، Snapdragon ۸۶۵ SoC و اتصال ۵G برخوردار است. از مشخصات دیگر می‌توان به تنظیم دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی ، دکمه اختصاصی شاتر دوربین و اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه اشاره کرد. بیایید نگاهی به قیمت و مشخصات کامل گوشی بیندازیم:

مشخصات و ویژگی‌های Sony Xperia ۵ II

سونی اکسپریا ۵ II مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED HDR با نسبت ابعاد ۲۱: ۹ است، این گوشی هوشمند حاشیه های معمولی در بالا و پایین نمایشگر دارد. صفحه نمایش دارای رزولوشن ۲۵۲۰ ۱، ۱۰۸۰ پیکسل ، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ، کاهش تیرگی حرکت ۲۴۰ هرتز و میزان نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است. هسته اصلی Snapdragon ۸۶۵ SoC است که توسط GPU Adreno ۶۵۰ ، ۸ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌شود و فضای ذخیره سازی داخلی با استفاده از کارت microSD می تواند تا ۱ ترابایت بیشتر شود.

سونی این گوشی هوشمند پرچمدار را به یک دوربین سه گانه در پشت مجهز کرده است که شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی Exmor RS ، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده عریض و یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری ۳ برابر است. در حاشیه بالا یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی قرار گرفته است.

سونی اکسپریا ۵ II دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات است و Android ۱۰ را از b۰x بوت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به اسکنر اثر انگشت جانبی، درجه IP۶۵ / IP۶۸ برای مقاومت در برابر آب ، ۵G ، ۴G VoLTE ، Wi-Fi دو بانده ، بلوتوث ۵.۱ ، GPS ، NFC و USB Type-C اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن Sony Xperia ۵ II

سونی اکسپریا ۵ II در یک رنگ مشکی ارائه می‌شود و ۹۵۰ دلار (۷۰،۰۰۰ روپیه) قیمت گذاری شده است. این گوشی هوشمند از ۲۹ سپتامبر برای پیش خرید عرضه می‌شود اما از ۴ دسامبر به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.