۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
کد خبر: 720665

پیروزی دوباره پرسپولیس برابر التعاون و شکست سنگین الدحیل مقابل الشارجه، سرخ پوشان تهرانی را به صدر گروه برد.

پرسپولیس در صدر جدول گروه C

قدس آنلاین: التعاون عربستان پس از دو برد مقابل شارجه امارات و الدحیل قطر، به سد پرسپولیس ایران خورد  و شکست قبلی در دیدار سه شب قبل، دوباره تکرار شد.

از سری مسابقات گروه C لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر و به داوری مهند قاسم داور عراقی، التعاون عربستان با سرمربی جدیدش در برابر پرسپولیس قرار گرفت و بازهم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

گل پرسپولیس در دقیقه ۴۸ توسط بشار رسن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. پنالتی بر روی عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس انجام شد که شب خوبی داشت و یکبار در نیمه اول ضربه زیبا و مهارنشدنی او به تیر دروازه خورد.

ضربه تماشایی بشار رسن نیز در نیمه دوم به تیر دروازه خورد تا پرسپولیس با یک گل به صدر جدول برود. در این گروه  الشارجه امارات ۴_۲ الدحیل قطر را از پیش روی برداشت تا معادلات گروه پیچیده شود. خالد باوزیر، ماجد سرور، کورنادو و کایو برای الشارجه گل زدند و عبدالله احرق و مغز علی برای الدحیل.

در دیدار دیگری که امشب برگزار شد،  عبدالله مادو و عبدالرزاق حمدالله بازیکنان النصر عربستان دوبار دروازه سپاهان را باز کردند تا النصر خیال خود را از صعود راحت کند و کار نماینده دیگر ایران برای صعود سخت تر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.