گیلان -معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه از بین موارد مشکوک به کرونا در دانش آموزان تست مثبت نداشتیم، گفت: والدین دانش آموزان مشکوک را به مدرسه نفرستند.

تاکنون تست کرونای دانش آموزان منفی بوده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ،دکتر آبتین حیدرزاده ، با اشاره به بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه، اظهار کرد: تاکنون دانش آموزی نداشتیم که به مدرسه رفته و در کلاس ها حاضر شده باشد و تست کرونای او مثبت اعلام شود.

وی با بیان اینکه از بین موارد مشکوک به کرونا تست مثبت نداشتیم، افزود: کنترل و پیگیری مدارس روزانه ادامه دارد و در صورت مشاهده دانش آموز مشکوک، اقدامات لازم را انجام خواهیم کرد.

حیدرزاده، از والدین و اولیای مدرسه خواست در صورت مشاهده علائمی در دانش آموزان در هر پایه دال بر ابتلا به کرونا با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند، یادآور شد: والدین دانش آموزان مشکوک را به مدرسه نفرستند، زیرا این دانش آموزان اول باید تست کرونا دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونا در گیلان در حال حاضر تثبیت شده است، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به مدت مشابه دو روز گذشته، اندکی کاهش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.