۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 720722

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه در حال حاضر ذخایر خونی به طور فزاینده‌ای رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) خواست تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

ذخایر خونی مشهد رو به کاهش است

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه در حال حاضر ذخایر خونی به طور فزاینده‌ای رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) خواست تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا، تصریح شده که در حال حاضر ذخایر خونی موجود سیر نزولی یافته که با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش مواجه خواهد شد.

 

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی با تاکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست و یک بار اهدای خون کافی نیست، اعلام کرد همه موراد بهداشتی در پایگاه‌های اهدای خون رعایت می‌شود و این بیماری از طریق خون قابل سرایت نیست.

 

این گزارش می‌افزاید که پایگاه‌های اهدای خون مشهد هر روز بجز ایام تعطیل از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۳  آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.