خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۵ تن و ۴۸کیلوگرم سنگ معدن قاچاق به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۵ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پوربا اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی این فرماندهی مبنی براینکه افرادی قصد انتقال مقدار زیادی سنگ معدن قاچاق به شهرستان سبزوار را دارند بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند دو دستگاه خودرو که برای انتقال این مقدار سنگ معدن مورد استفاده قرار می گرفت را شناسایی کنند، افزود: با تلاش ماموران این خودروها متوقف که در بازرسی از هر دو خودرو مقدار ۵ تن و ۴۸ کیوگرم سنگ معدن قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه دو نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی و خودروهای توقیف شده نیز به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده نیز با هماهنگی مقام قضائی تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.